Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Een rang hoger zelfs. Generalskie. :wink:
Ook een mooi exemplaar.

1 like

Welkom :+1: Mooie kommandirskie :ok_hand:

1 like

Stomme vraag misschien, maar waar koop je tegenwoordig een Vostok? Want ik kan me voorstellen dat veel webwinkels vanuit RU niet meer leveren. :face_with_monocle:

Kan je bijv. nog via deze site bestellen?

https://www.vostok-watches24.com/de/

Voor mij is het wel langer geleden, maar altijd betrouwbaar kunnen kopen bij Meranom. Schijnt nog te kunnen. Wil je het gewoon binnen de eu. Wel iets duurder, Poljot24 uit München.

1 like

Probleemloos, net als bij Meranom. Betalen is soms via een omweg omdat PayPal geblokkeerd is naar Rusland.
Post komt meestal via Turkije of Servië naar de EU.

2 likes

Beide exemplaren komen van Vinted , leuk verkoopplatform. En veelal goedkoper als bv marketp.staan verschillende Vostok modellen op…
Gr p

2 likes

Goeie tip, dankjewel! Toevallig net een hele toffe Vostok gevonden bij een Italiaan. :it:

Nog nog maar genieten van deze toffe Vostok. :clap:

12 likes

Fijn dat het geholpen heeft, bedoel je de witte :sweat_smile:

Nee, deze had ik op het oog. Vind hem heel gaaf! Alleen de Italiaan wil hem waarschijnlijk niet aan mij verkopen omdat ik nieuw ben op Vinted. :sweat_smile: Kijken of ik hem nog kan overtuigen.

10 likes

Succes, tenzij je een bod hebt gedaan dan kan je gewoon op kopen klikken , heb al vanuit heel Europa zendingen ontvangen. Nog geen problemen gehad… Maar we zien hem hier wel verschijnen als alles is gelukt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Special Edition? Komt me niet bekend voor als standaard model…

Ik ook.

3 likes

Dankje! Ja ik had wel een bod gedaan. En natuurlijk begrijp ik ook wel dat mensen huiverig zijn bij iemand met een nieuw account. Dus even afwachten. :v:

Ik kende hem ook nog niet. Maar wel gewoon een standaard model. Vostok ref. 12073B. Hij is er overigens ook in het blauw, ook heel tof; 12072B

Zeg je het wel even als je hem voor m’n neus weg gaat kapen? :joy:

8 likes

Ah uit de nieuwe series. Heel gaaf!

Nee het blijft bij de huidige 4 Vostoks behalve als ik een Pripyat (Special Edition) tegenkom…

1 like

Deze dus.

14 likes

Jaaaaaaa! :yum::yum:

2 likes

Ja die moet jij zeker hebben!

Als onze stralingsdeskundige. :wink:

13 likes

Hier de zwarte zonder speciale opdruk. Deze heb ik zelf.
Ik had die andere ook wel willen hebben, maar ja.
Mooie dag mensen. :grin:

13 likes

Over mooie dag gesproken, heb ook weer wat.
Ik ga nog snel een makreel filet halen zolang het nog mag.

Met mijn

om de pols.

Doe weer thuis mijn jas uit, voel ik het horloge ineens los hangen in de mouw van mijn jas.
Vlug leg ik de jas op de grond en haal het horloge eruit.

Blijkt de pushpin en sluitschakel verdwenen! :astonished:

Zoeken… in huis? Nee. De weg terug lopen naar de visboer? :thinking:

Maar gelukkig, bij de voordeur…

Goed kijken!

Pushpin niet te vinden, maar goed ook. Nu eerst maar een betere pushpin erin. Blij dat die, lastig te los te kopen, sluitschakel er weer is!

En horloge niet op straat gekletst! :grimacing:

:+1: :grin:

15 likes

Phoe dat is de grootste mazzel. Gelukkig dat het vandaag een dag was voor lange mouwen en een jas. :sweat_smile: :v:

2 likes

Ja ook dat! :grin:

2 likes