Ik ook niet, ik gok op een Tupolev maar ik heb de ballen verstand van vliegtuigen.
Fijne vakantie Piet, hoop dat het weer een beetje meezit. Maar lekker geniet, en een wandeling in de bossen ![]()
Geen flauw idee, maar hij is en blijft mooi.
Dank allemaal, komt helemaal goed!
Lijkt mij niet, trollen is als je “loopt te zieken” toch?
Die wijzerplaat van je Vostok is facinerend inderdaad.
Lijkt mij een grafische weergave van zo’n radar scherm. Als je vlak boven de grond vliegt?
Afgelopen week weer een serie oude Bond films gezien op rtl 7. Toch weer van genoten, zolang het maar nostalgie is he. ![]()
Tsss, tijd om het horloge uit logeren te sturen naar Dirk ![]()
Tupolev tu160 volgens mij
Ik vind ze mooi maar ook een beetje saai, er beweegt te weinig… wel bijzonder, deze Luch.
Inderdaad raar want het is met Wit-Rusland naar mijn mening hetzelfde als met Rusland en Oekraïne, er wonen overal veel aardige mensen, een paar rotte appels en ze hebben verschrikkelijke regimes, de een erger dan de andere…
Hele mooie Bill, heb ik ook gehad.
Thanks Eddie
Happy Boctok vrijdag allemaal.
Net terug van de horlogemakers school om vervolgens auto in te pakken. Drie x raden waar naartoe, ……
Donkere bos heb je een Boctok nodig waar je onder alle omstandigheden de tijd moet kunnen aflezen voor koffietijd.
Denk het hoge noorden.
Tenerife want anders kan je net zo goed thuis blijven. Nog 2 weekjes en je kunt hier skiën ![]()
Die ken ik nog…