Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Ik ook niet, ik gok op een Tupolev maar ik heb de ballen verstand van vliegtuigen.

1 like

Fijne vakantie Piet, hoop dat het weer een beetje meezit. Maar lekker geniet, en een wandeling in de bossen :+1:

1 like

Doe ik één keer met je mee. Heet dat nou trollen of zo?

13 likes

:rofl: Geen flauw idee, maar hij is en blijft mooi.

1 like

Dank allemaal, komt helemaal goed!

1 like

Lijkt mij niet, trollen is als je “loopt te zieken” toch?

Die wijzerplaat van je Vostok is facinerend inderdaad.
Lijkt mij een grafische weergave van zo’n radar scherm. Als je vlak boven de grond vliegt?

Afgelopen week weer een serie oude Bond films gezien op rtl 7. Toch weer van genoten, zolang het maar nostalgie is he. :wink:

1 like

Tsss, tijd om het horloge uit logeren te sturen naar Dirk :wink:

3 likes

Tupolev tu160 volgens mij

2 likes

Ik vind ze mooi maar ook een beetje saai, er beweegt te weinig… wel bijzonder, deze Luch.

Inderdaad raar want het is met Wit-Rusland naar mijn mening hetzelfde als met Rusland en Oekraïne, er wonen overal veel aardige mensen, een paar rotte appels en ze hebben verschrikkelijke regimes, de een erger dan de andere…

4 likes

Hele mooie Bill, heb ik ook gehad.

1 like

Fijne vakantie @Piet82
Maar dat zal wel lukken in Drenthe.

2 likes

Thanks Eddie

1 like

Happy Vostok day everyone. :smiling_face:

13 likes

Happy Boctok vrijdag allemaal.
Net terug van de horlogemakers school om vervolgens auto in te pakken. Drie x raden waar naartoe, ……
Donkere bos heb je een Boctok nodig waar je onder alle omstandigheden de tijd moet kunnen aflezen voor koffietijd.

14 likes

Denk het hoge noorden.

2 likes

:grin:

11 likes

Tenerife want anders kan je net zo goed thuis blijven. Nog 2 weekjes en je kunt hier skiën :wink:

1 like

Deze voor Vostok vrijdag:

13 likes

Die ken ik nog…

Ok, ik mis een paar puntjes, loopt soms dagen goed en ineens sneller of langzamer maar bijna dagelijks om de pols. Iets te groot, echt te dik en zeker niet zonder beschadiging maar wil hem niet kwijt. Super blij mee. :grin:

12 likes