Leuk horloge!
Verdiend het om “scherp” gefotografeerd te worden. ![]()
Ach, ik heb andere kwaliteiten ![]()
Die ziet er nog gaaf uit. Best grappig, jaren geleden werkte ik bij de Flevohof en daar was een telefooncel kapot. We konden overal naartoe bellen dus het pentagon gebeld en gevraagd om foto’s van Dessert Storm. Aangezien ik bij de fotograaf werkte, namen ze het serieus en hebben ze dia’s gestuurd van Dessert Shield. Dessert Storm was geheim. Was een leuke tijd toen.
Serieus? Mooi verhaal, jij durft. ![]()
Hi!
Heb de “UFO” altijd al fascinerend gevonden en nu ik er tegenaan liep op vakantie, Tsja dan moest ie ook mee ![]()
Want dat zijn de leukere souvenirs.
Maar hij loopt voor geen meter😅
Wie o wie kan mij helpen met onderhoud of weet een goed adresje?
Thanks alvast!
1 dag terug in de posts lezen
… of vouwfietser vriendelijk vragen. Beide mannen hebben mij al vaker prima geholpen.
Poljot 3133 chronografen met een lastig probleem, stuurde ik nog wel eens naar Poljot24 in München. Kost wat meer, maar die hebben ook onderdelen. Wat handig is bij de duurdere en complexere horloges.
Betrapt ![]()
Ik ga eens terug lezen. Thx voor de tips ![]()
Eerlijke halve moet ik bekennen dat ik daar ook nog wel 2 van in de kast heb liggen waarbij onderhoud geen overbodige luxe zou zijn, maar die moeten nog maar even wachten
![]()
Dus Jan, aan een Poljot chrono zou ik maar niet beginnen, Kan er niet aan sleutel he
. Hoop op Rikketik op veel steun als ik een Rus wil kopen, want jullie hebben daar veel meer verstand van, dus dat wordt koffie in de kantine ![]()
11 uur in het restaurant
Aan een standaard handwinder wel Fred? ![]()
M.a.w. Gewoon kopen zo’n ding. Persoonlijk vind ik het de leukste horloges met die subdials en knoppen. Maar dan wel mechanisch he!
Ze zijn ook erg mooi Jan maar chrono’s vind altijd erg leuk bij anderen. Ik heb er verschillende geprobeerd maar raak er steeds in no time op uitgekeken.
Dan zeker niet doen Piet.
Persoonlijk heb ik de meeste aardigheid aan een overzichtelijke collectie. Met horloges waar je echt wat mee hebt.
Liever een paar, voor jou zelf heel waardevolle exemplaren, dan kisten vol en weinig mee doen.
Heb al aardig wat weggedaan en niet meer gekocht.
Maar heb er nog steeds wat te veel, maar ja, lastig. ![]()
![]()
Zo kocht ik 3 blauwe scuba’s om er 1 te houden met de perfecte kleur.
Dat was, nadat ik er een, mijn allereerste blauwe frogman, verkocht had en spijt kreeg.
Dus wat gebeurd er dan?
Precies…in wezen blijf ik een echte verzamelaar. Zwitserse zakmessen, buitenlandse postzegels, model treinen.
Maar het lukt, al jaren niks meer gekocht. ![]()
Nee Jan, ben een beroeps sloper he. Dus als ik zoiets koop moet ie wel een service hebben gehad. Maar ben benieuwd bij Rikketik of ik iets leuks tegenkom, wel met hulp van jullie natuurlijk ![]()
Als ik een tip mag geven, kijk vooral of hij er netjes en strak uit ziet. Vooral de kast en wijzerplaat. Een kapot versleten kast, of totaal verbleekte plaat is vrijwel niet op te knappen. En liefst orgineel natuurlijk.
Een onderhouds beurtje zal bijna altijd wel moeten, je kunt dat nooit weten van te voren. Maar dat is met die russen wel te organiseren toch? ![]()
Heeft er iemand hier een Vostok Luna Dude GMT ?![]()
[quote=“Omega_73, post:2678, topic:552907”] ![]()
Een onderhouds beurtje zal bijna altijd wel moeten, je kunt dat nooit weten van te voren. Maar dat is met die russen wel te organiseren toch? ![]()
[/quote]
Haha, denk dat Poetin mij niet zo mag maar ik bouw op jullie he bij Rikketik, gewoon alle leden als zwaan kleef aan achter mij aan