Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Het is hier één en al :ru:

4 likes

Pfff begon mij al zorgen te maken, krijg ik straks een tik op de vingers van Eddie :wink:

3 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk en veel draagplezier op Vostok vrijdagen

4 likes

Ik heb nog ergens een Vostok liggen maar ff niet te vinden nu…kwam deze aparte nog tegen…weet iemand de vertaling van de caseback?

17 likes

Blijf deze gaaf vinden

ga nu ff interressant doen, de vertaling is: Stofbeschermd – model 1461A1

3 likes

Ah…tof! Dank je :+1:t2::smiley:

2 likes

Handig hè Ferry, Google Lens :grin:

2 likes

17 likes

zekers, maar ik zeg het ook eerlijk. Ken wel Poetin maar geen Russisch :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

4 likes

Ah…die Grieken wisten waar ze over praten :sweat_smile: (wilde typen lulden maar dat is niet goed volgens mij :joy:)

Bedankt voor de info :+1:t2::blush:

3 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen.

17 likes

Veel plezier. Ga je leuk vinden. Doe Hans de groeten.

3 likes

Ja hè. En vooral heel fris, zonnig, feestelijk, sport’ig; kortom, pick you’re choice :grin:

2 likes

Zal ik zeker doen :+1:

3 likes

… zoiets kost energie :woozy_face: en komt bovendien altijd terug als een :boomerang:

2 likes

Daarom ben ik ermee gestopt (tenminste, zo goed als). Ik heb Jan @Omega_73 er al mee beschadigd mentaal :face_with_hand_over_mouth: die durft zich hier niet meer te vertonen met een foute datum :joy:

5 likes

Vostok vrijdag, de Amphibia 100 pas een service gehad en loopt als een trein :+1:

Datum staat een tikkie te hoog in het venster, maar wisselt verder goed, het zij zo :grin:

14 likes

Als er iemand nog een goed werkende Poljot met wekkerfunctie heeft, hou ik mij aanbevolen :+1:. Kom ik wat eerder mijn nest uit :wink:

4 likes