Nieuwste Vostok aanwinst net geleverd door DHL.
Minder diver en meer casual gemodificeerd.
Samen met mijn vrouw en jongste zoon naar Matthew Bourne’s Zwanenmeer
Echt heel mooi!
Uiterlijk dan, dit is nog steeds een volbloed duiker qua specificaties! Net als de “panerai”.
Zet ze op rubber en je kunt er mee de zee in. Een vast zittende duikring door het zout hoef je je niet druk over te maken.
Vrienden, familie en vrijdagmorgen bij Belle Heure werd er met professionele horlogemakers mening een oordeel gevormd die overwegend heel positief was. Het is ook inderdaad een beauty.
Echt een chic stijlvol ontwerp geworden. Past overal bij.
Erg mooi, proficiat!
Is dat zonder bezel of met een “gladde” stalen bezel?
Leuk Dirk, ik had inderdaad al zo’n vermoeden. Onder liefhebbers is daar meer aandacht voor.
Niet bij collega’s of op de gemiddelde buurtborrel. Waar ik meer kom. ![]()
Over liefhebbers gesproken, Stichting de Haegsche Tijd heeft 12 november weer een interessante lezing.
Wil het hier even lanceren voor wie het leuk vindt. Ik heb al een plekje gereserveerd.
Prachtig ![]()
Dank je Richard.
In “passende” omgeving gefotografeerd.
Luchtmacht, maar dan die van ons. ![]()
Ik had al het vermoeden, welk toestel?
Excuus, type weet ik niet zo snel. Troepen transport in ieder geval.
We waren met vrienden een dagje naar het militair museum in Soesterberg.
Cadeautje voor een militair zeer betrokken vriend die 70 werd. Heel veel vliegtuigen en voertuigen gezien. Ik was daar voor de 3e keer, is steeds weer indrukwekkend en interessant.
Die “vriend” zit daar ergens. ![]()
Hier is het vliegtuig scherper.
(Ik heb met name op camouflage gelet door het nieuwe thema van de fotochallenge. Maar kon daar geen goede foto maken.)
Dankjewel
Mooi museum hé Heb je ook de fototentoonstelling gezien van Eddy van Wessel? Indrukwekkende foto’s.
Jazeker en ook de teksten en filmpjes gelezen en gezien.
Mijn vrouw en ik wilden daar vooral naar toe. Er liep ook een jong stel, ik vermoed uit de Oekraïne. Ze waren vrij stil. De vrouw had het moeilijk.
Goed zo. Eddy gisteren nog uitgebreid gesproken en zei dat hij vandaag de hele dag daar is voor Q&A. Zijn film wordt vandaag gedraaid in het museum. Vanaf onze jeugd beste vrienden.
Staat die Mig 21 ook nog in het MLM?