Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Vast wel Richard. Na alle interactieve tours zijn we globaal nog langs een paar vliegtuigen gelopen. Er is heeeel veel te zien.
Ga maar eens kijken. Is ook nog gratis met museum jaarkaart. :slightly_smiling_face:

(Bij nader inzien, inderdaad die Mig gezien.)

2 likes

Ook geschikt voor als de cccp meeting voor herhaling vatbaar is.

2 likes

Zeer zeker! Prima horeca ook!
Ze noemen het de veld keuken. Maar daar heb ik toch andere herinneringen aan. :wink:

2 likes

Omdat alle Vostoks tijdens de vakantie best wel lang stil gestaan hebben…

Al voelt elke duiker best wel weer lomp aan je pols als je 2 weken alleen kwarts sportief gedragen hebt…

13 likes

Deze weer eens om.

11 likes

The small second driver Vostok watch.

15 likes

Mooie foto! :ok_hand:

2 likes

Thanks Jan.
Moet nog wel even wennen zonder de arm / pols te " draaien ". :sweat_smile:

3 likes

Geloof ik graag. Ziet er wat apart uit. Maar toch een mooie dresser.

2 likes

Mooie dresser! Waar gekocht? Welk type nummer is deze? (Alleen dan de normale versie waar je je nek niet hoeft te verdraaien)

2 likes

Boctok Mechanical Watch Vostok Prestige Retro Classic 2403/581096

4 likes

Zien jullie verschil tussen de 581827 en 581886?

1 like

Opgelegd en gedrukt cijfers.
Zwart gedrukt en zilver opgelegd.
Verder zijn ze identiek zou ik zeggen.

1 like

Ik vind 'm heel mooi, zou 'm bijna kopen om met een dresser aan Vostok vrijdag mee te doen.

Maar nee, ik koop geen Vostoks meer. Ik draag sinds kort ook niet meer volgens schema een Vostok op vrijdag maar alleen wanneer ik er zin in heb. Ben sowieso een beetje aan het schuiven richting sportief en dresswatch, vooral in de winter, een duiker onder een sweater vind ik algemeen te dik. Wel lekker in de zomer…

2 likes

:thinking:

Echt Folkert?

Deze ook nog eens gehad. :grin:

Liep erg betrouwbaar en precies. Werden met aandacht geassembleerd.
Maar groot! :wink:

9 likes

:stuck_out_tongue:

Vorige week nog een twintigtal Vostok Europe zien liggen in de etalage van een Poolse horloge winkel. Totaal niet mijn smaak.

2 likes

Terwijl het toch vrij bescheiden neutrale design 's zijn. :thinking:

2 likes

Misschien is dit meer iets voor je om je op te richten, Folkert. Boctok dressers met een verhaal. Authentieke chronometer 2809 kaliber wat ook nog eens een historie heeft met het beroemde prijswinnende Zwitserse Zenith 135 kaliber. Naast Boctok zijn er ook nog Volna’s met hetzelfde uurwerk. Zoektocht zal lastiger zijn maar dat maakt de hobby leuker. En je hebt weer iets prachtigs om vrijdags de showen.

14 likes

Gisteren lopen paraderen met de blauwe Sturmanskie
IMG_1010

10 likes

Hele mooie! :ok_hand:
Weet je ook van welk jaar hij is Friso? Soms staat het op het uurwerk gestempeld.
Op de balans brug. Maar vaak ook niet. Jaren 90?

Hier een van 4e kwartaal 1988.

Met die prachtige fijn regeling. Hoe nauwkeurig kreeg je hem Dirk?

4 likes