Wow, zeer stijlvolle dress watch. ![]()
Ziet er keurig uit, Dirk!
Gewoon een nieuwe! ![]()
Gaaf man zo als Jan citeer die ziet er gewoon als nieuw uit, Top werk!
Hoezo zo lang? Puur uit interesse en onwetendheid, zat de veer zo in de knoop/war?
Maargoed snap dat als je dagen bezig geweest bent dat je blij bent dat die in elkaar zit en dat je er nu lekker van kan genieten
.
Klopt, aantal windingen lagen over elkaar heen. Met mijn kleinste verentang en een oiler alles weer in de plooi gevormd wat (in mijn geval) langdurig precisiewerk is onder de microscoop was. Bleek daarna dat de beat error zo groot was dat na controle bevestigde dat veer niet goed op de balansas zat. In rust stond de impuls steen naast de anker gaffel. Alles weer uit elkaar en de veer opnieuw op de balansas geperst. Tot mijn ergernis klikte tijdens het plaatsen van de balanskloof ook nog het gehele kompas los wat de veer weer deed misvormen. Dit is bij Raketa echt een zwak ontworpen constructie wat mij helaas ten deel viel. Als je dit overkomt kun je op dat moment beter even een break inlassen, nachtje slapen en de volgende dag de draad weer op te pakken. Kost wat tijd maar uiteindelijk moet het gewoon lukken,
Morgenochtend naar Belle Heure en weer verder aan de trainings ETA, wereld van verschil.
Fijne Vostok vrijdag.
Thanks voor de uitleg moest wel even wat termen opzoeken maar weer wat bijgeleerd! Veel plezier met de traning dat zal iets verfijnder techniek wezen.
Be careful. Ik heb die ook. Is qua kast best scherp. Heb wel eens iemands huid ermee beschadigd
Na weken, zo niet vele maanden
vermijding nu eindelijk maar eens begonnen om de schuur op te ruimen / uit te mesten. Natuurlijk geheel in vrijdag-Vostok-stijl.
Iedereen een fijne VV en geniet van het zonnige herfstweekeinde.
Wat mooi gladde bezel Charles. Hij lijkt erg veel op de mijne. ![]()
Minder duikerig en meer dresig.
Thanks, zal 'm voorzichtig dragen ![]()
Leuke verschijning zo Charles!