Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Dit is een goed argument.
Maar het horloge verdient liefde en aandacht die ik niet meer kan geven. Het kan een beter leven elders leven🫡
Ben jij anders niet geïnteresseerd?

Zeker, maar ik bezwijk niet. :wink:

Heb wel reclame voor je gemaakt net. :grin:

(Die groene lume is ook nog prachtig! Is vaak gebrokkeld.)

1 like

Bedankt🥰

1 like

Zo dan… weer wat geleerd. Mooie gmt overigens hoor

1 like

Mooi uurwerk :heart_eyes:

Zou wel willen maar durf het gewoon niet.
Ze zien mij thuis aankomen, twee Sturmanskie’s in één week. :joy:

2 likes

Ik heb een bod gedaan, mocht hij mij gegund worden neem ik contact met je op voor een service beurt.

1 like

Maakt niks uit Dirk. Richard meld zich binnenkort voor een servicebeurt.
Krijg je hem toch. :grin:

2 likes

Dat hield mij nou net tegen om te bieden.
Als ik een “voor mij nieuw” horloge koop wil ik er wel een paar jaar vanaf zijn.

1 like

Je moet wel je service adressen hebben. Deze horloges doen lang niet iedereen.
Eventueel is er ook nog Poljot24 in München. Op zich geen drama.

1 like

Daar heb je inderdaad wel een punt Jan. Heb er lang geleden eens één gedaan (van mijzelf) met redelijk succes. Omdat andere, meer reguliere uurwerken prio kregen verder niet meer aan toegekomen. Dat is jammer, zo niet balen want je moet met de 3133 gewoon meters kunnen maken om expertise te kunnen opbouwen. Het uurwerkdeel is niet het punt, redelijk standaard. De helse uitdaging van de 3133 zit 'm in de chrono complicatie. Dat is bij de 3133 best complex en niet heel logisch ontworpen. Weet jij wat Julian vraagt voor een service? Hij heeft in Polen een uurwerkmaker voor de 3133 heb ik uit betrouwbare bron. Op zich een mooie uitdaging hier een servicepunt te hebben, je hoeft er niet rijk van te worden maar het moet wel een beetje uitkomen. :wink:

2 likes

Ooit vroeg hij ca 80 voor een gewoon uurwerk en ca 125 voor een standaard beurt van een 3133. Eventuele defecte onderdelen vervangen komen er nog bij.
Weet niet hoe dat nu is. Misschien staat het in zijn website. Je was hem toen ongeveer 6 weken kwijt.

Ja gevonden, onder “repaturen”

"Die Reparaturdauer liegt bei ca. 3-4 Wochen.

Wir bestätigen Ihnen den Posteingang und halten Sie auf dem laufenden.

Der Kostenrahmen (ein genauerer Kostenvoranschlag ist nicht möglich, da sich die notwendigen Arbeiten erst während der Reparatur ergeben) liegt je nach Schaden, Aufwand und benötigten Ersatzteilen - zwischen 85.- EUR und 185.- EUR pro Uhr incl. MwSt.

Sollte die Reparatur aufgrund höherer Schäden (z.B.Wasserschaden) mehr als EUR 185.- kosten, halten wir mit Ihnen vorab natürlich Rücksprache."

2 likes

Dank je wel Jan! (sorry dat ik aan het werk heb gezet, had het zelf natuurlijk ook op kunnen zoeken)
Julian is dus duidelijk ook onderworpen aan de inflatie, wel zo logisch. Ga er eens aan rekenen.

2 likes

Ja hoor, gewoon andere datum. Vodka bederft niet.

5 likes

Even hier delen. Uit de fotochallenge, thema “Overdreven onpraktisch”.

Geen zorgen, ben niet gaan fietsen en achterdeksel was afgeplakt tegen krassen. :wink:

6 likes

Leuke foto! Een Merida?

Maak ik me geen zorgen over, ik weet hoe voorzichtig je bent bij hobbels op de fiets.

2 likes

Dank je!
Goed gezien Folkert!
Fijne ebike.

Mocht al eerder opdraven. :wink:

6 likes

:flushed: Ik wilde net een compliment maken over je fiets zonder :brick: op je bagagedrager :wink::grin:

2 likes

Dat wilde ik voor zijn. :wink:

En ja, ze zijn ook bekend van de prima sportfietsen. :grin:

2 likes

Nu al om de pols, morgen ook ( denk ik)

8 likes