Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Ja draagt lekkerder onder sweaters.

Ach, mijn dikke duikers kosten niet veel, een Casio Duro en een stel Vostoks. Maar ik vind dat je er best mee gezien mag worden.
En de Vostok panerai is ook een soort (wannabe aldus @Omega_73 ) dresser :grin:

3 likes

Het is pas een feest als Piet is geweest! :wink:

:coffee: :pie: :cake:
:clinking_glasses: :beers:

Beterschap eerst Piet!
En sterkte met de familieomstandigheden.

4 likes

Wat leuk @PetraO , heb de wekker inderdaad zien liggen. Eigenlijk een modern ontwerp wat hem zeker aantrekkelijk maakt. Heel veel plezier ermee.

Denk dat ik er nog wel een heb liggen, stuur mij even en PB ter herinnering. Zal ik morgen even zoeken, als ik er vindt mag hem hebben voor de postzegel.

Geen stress Piet, kan de beste overkomen. Zorg eerst goed voor jezelf, komt er vanzelf een nieuwe datum.

Zal morgen mijn Rikketik winst(en) aan jullie showen. Slaap bijna achter het toetsenbord dus ga eerst slapen. Overigens was het een hele gezellige beurs, veel mensen mogen spreken. Altijd leuk.

5 likes

Kwam dit tegen op een horloge bazaar in UAE. Betreft horloge van Putin. Vond 1500 dollar beetje te veel. Maar toch ff fotootje van genomen. Btw ze hadden ook het horloge van spetnaz.

7 likes

Niet voor Vladimir Putin. Die is al jaren geleden overgestapt op luxe Zwitserse horloges.

5 likes

Hallo Dirk, ik zag dat Omega73 je vraag al beantwoord had.

Hier nog wat info over de Sturmanski 31659 en de 3133

Groeten van Marc

2 likes

Dank je wel Marc, boeiend om de lezen hoeveel detail verschillen er bestaan.
Zal steeds lastiger worden om de originele van de frankens te kunnen onderscheiden.

2 likes

Mijn Houtense gelukjes van gisteren in beeld.
Had vroege vogel kaart en dan heeft mij zeker geen windeieren gelegd bij de aankoop van deze fraaie, welkome Zwitserse La Favorite.
Zocht ik al een tijdje en nu loop ik er zo tegenaan.

Volgende gelukje was de Mig 31 met de welbekende 3133 als jet aandrijving.
Bij de verkoper viel deze volledig buiten zijn verkoop collectie en had dan ook geen idee wat hij verkocht. Ging dan ook vrij snel akkoord met mijn veel te lage bod.

15 likes

Mooie spullen Dirk! :ok_hand:
Vroeg komen dus!

2 likes

Tjonge. Er gaat veel tijd (en ik denk geld) zitten in het verkrijgen van apparatuur om horloges te repareren. Behalve het verzamelen is dat gewoon een tweede gehele hobby! Cursussen etc. Gefeliciteerd met je aankoop. En veel plezier gewenst met het opknappen van zeldzame en/of goedkope op de kop getikte horloges.

6 likes

Lekker Dirk zo’n mazzeltje, zullen velen jaloers op je zijn en natuurlijk gefeliciteerd :+1:. Dus het is waar dat je beter vroeg moet komen, pik je nog even wat pareltjes mee :wink:

3 likes

Hij heeft wel goeie horloge smaak hoor.

2 likes

Is ook zeker een hele weloverwogen keuze. Adviseer dit ook zeker aan mensen die hetzelfde overwegen dit te willen gaan doen.
Uitsluitend (Russische) horloges verzamelen is een stuk goedkoper.

2 likes

Weer eens een die veel te weinig draagtijd krijgt.

11 likes

Ja alleen komen ze allemaal uit het “imperialistische westen”. Een oer Russisch horloge zoals de Scubadude had als ontwerp eis dat er geen enkel westers onderdeel in mocht zitten. Daarom dragen wij dan maar Vostoks, stuk voordeliger ook.

De Vostok GMT-Master :blush:

9 likes

Één van je mooiste duikers vind ik persoonlijk.

2 likes

Dag iedereen,

Ik verkoop mijn poljot horloge. Neem zeker een kijkje op mijn profiel waar je de volledige advertentie kan lezen. Hier is al een fotootje

6 likes

Poljot Vintage sturmanski chronograaf

1 like

Hierboven staat de link naar mijn advertentie.

1 like

Mooie vintage chrono! :ok_hand:

Gezien de historie, die ik net las, zou je hem moeten bewaren zou ik zeggen. :thinking:

1 like