Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Jammer Co,

Ik heb van de band op de 2e foto, 1 endlink gevonden. Wanneer iemand anders er ook nog 1 heeft komen we ergens. :thinking:

Klopt Folkert. Dat is de iets modernere gladdere versie van de blikke banden.

3 likes

Ah top dankje, mischien komt er nog iets boven drijven anders wacht ik gewoon op de voorraad bij Vostok24.

Ow kijk dat is fijn om te horen! Maar Folkert jij draagt ze nu tog niet dan kan ik jou band wel overnemen :wink:.
Maar zonder dolle wanneer stuur je ze nou naar Dirk toe dan kan je er ook weer van genieten :muscle:.

3 likes

Op dit moment zit ik even in een Vostok dip. Beetje moedeloos van de kwaliteit van de huidige generatie. Komt wel weer. Op de Radioroom wil ik dan sowieso een gladde bezel. Met de huidige vind ik 'm te druk. Nou ja, eigenlijk ben ik een beetje uitgekeken op de Radioroom…Mijn vrouw zegt altijd: “Waarom draag je dat drukke ding terwijl je zoveel mooie horloges hebt…” en ze heeft gewoon gelijk.

3 likes

Meestal Folkert. :wink:

Maar ik baal ook wel van een paar zwakke broeders.
Niet te snel weg doen. Vreet geen brood zeggen ze weleens. Gewoon tijdje wegleggen.

3 likes

Hoi @Piet82 heb het er vandaag met @Phodebimos over gehad of hij ook naar de Rus GTG wil komen. Moet hij nog even bekijken, zo ja dan zijn wij van de partij. Dus even het antwoord van Ed afwachten :+1:

1 like

Wanneer was ook weer de datum?

1 like

Ik heb op de rikketik bij een Duitser een mooie Vostok amphibian gekocht. Hij had een aantal Vostoks bij en deze was de enige die niet liep. Volgens de verkoper liep ie wel…hij schudden, kijken, weer schudden, weer kijken…niks.
Dus ik kon hem goedkoop overnemen. Natuurlijk een gok of ik hem goed krijg. Na opening zag ik dat er een schroefje op de balans lag en na verdere inspectie bleek die afkomstig van de veerton.
Easy fix deze keer. Soms zit het ook wel eens mee.

9 likes

23 november, maar daar weet @Piet82 alles van. Even een pb naar Piet en alles is duidelijk :+1:

1 like

Goed gedaan man!
Een zeer fraaie klassieke sunburst blauwe scuba!

2 likes

Groot gelijk heb je, zag je ergens ook iets vertellen dat je in de winter op het moment liever dressers en sport modellen draagt.
Dusja wat Jan aangeeft even weg leggen en zorgen dat je van de zomer die dikke duikers weer kan rocken. ( tegen die tijd heeft mischien je crypto portfolio het wel voor je gefinancierd :upside_down_face:)

3 likes

Deze foto is onder kunstlicht. In het echt is de wijzerplaat meer groen.

1 like

Deze cccp is ook wat groen/blauw. Komt me bekend voor. :grin:

7 likes

Goedenavond heren, sorry voor de radiostilte. Ik lig al een paar dagen ziek in bed.

Ik heb problemen rondom de GTG… Grotendeels door mijn eigen stomme schuld, deels door omstandigheden.

Het grootste probleem is de locatie. Ik keek gisteren voor het eerst weer op mijn telefoon en had een oproep gemist van de locatie, op mijn voicemail stond een berichtje met de vraag waarom we niet geweest zijn. Ik heb met mijn stomme kop 13 november aangevraagd ipv 23 november… typfoutje waar ik overheen gelezen heb. Ik heb ze nog niet gebeld of het komende zaterdag kan. Ik kan dit nog wel doen maar ik zit met nog twee dingen:

Punt 1, ik moet een week langer dan gepland in het gips blijven. Dit betekent dat ik niet zelfstandig naar Wijk bij Duurstede kan rijden, gaat niet met één gestrekte arm. Hier is nog wel een mouw aan te passen ware het niet dat…

Punt 2, wegens onverwachte familieomstandigheden ik überhaupt niet meer komen.

Willen jullie dat ik nog morgen nog even bel zodat jullie in ieder geval bij elkaar kunnen komen, of zullen we een nieuwe datum prikken?

Nogmaals, sorry voor het gebrek aan communicatie mijnerzijds en voor het slechte nieuws.

4 likes

Kan gebeuren Piet. Jij moet er bij zijn he.
Nieuwe datum zou ik zeggen, wanneer je weer ok bent. Geen probleem.

2 likes

Nou ja, ik vind het nogal lullig nu ongeveer 18 man rekening gehouden heeft in zijn agenda en ik nu even langskom om roet in het eten te gooien.

3 likes

Exact zo eentje is het. Wat omgevingslicht al niet kan doen op een foto.

2 likes

Geen probleem, nieuwe datum komt er wel als jij beter bent.

4 likes

Hopelijk kan ik er dan ook bij zijn. Nu ging dat door omstandigheden niet.

3 likes

Als eerste beterschap piet :four_leaf_clover: en sterkte vwb de familieomstandigheden.

Wat betreft het typefoutje, dat kan iedereen overkomen. Mij lijkt het handig om een nieuwe datum te prikken zodat jij bij de jou georganiseerde GTG aanwezig kan zijn.
Weet niet hoe de anderen daar over denken?
Laat maar weten mensen zodat het voor Piet ook duidelijk wordt :+1:

5 likes

Nieuwe datum is geen enkel probleem. De agenda voor de 23ste is zo gewijzigd.
Beterschap en spoedig herstel Piet. :syringe:

4 likes