Eens!
Stijlvolle nostalgische dresser.
![]()
Begrijpelijk met een zwart wit foto
Lekkere bling dresser. Mooi formaat.
Nog een week ?
Tot de get together van Soviet watch fans.
Tot de cccp gtg
In de Graanschuur in Wijk bij Duurstede .
Ik nog niet niets mogen ontvangen van @Piet82 over de meeting. ![]()
Geloof niet dat Piet zo werkt? ![]()
Al eens eerder genoemd, ben een paar keer naar een andere gtg geweest.
Daar kon je een pb sturen naar de organisator wanneer je belangstelling had.
Die voegde je vervolgens toe aan een groeps pb.
Dan kunnen geïnteresseerden alle info zien. En communiceren.
Maar niet de rest van Nederland. Ook geen reeks van reacties in het gewone topic.
Best handig en prettig Piet. Je hebt ook heel precies in beeld hoeveel en wie er daadwerkelijk komen ![]()
Maar het hoeft uiteraard niet zo, is wat ik ervaren heb. En misschien luistert het niet zo nauw bij deze horeca.
Een wekker Petra? Kun je mooi vergelijken met die van Fred.
Leuk ding, veel plezier er mee! ![]()
Fred ook trouwens.
Ook hier de hartelijke felicitaties en veel draagplezier toegewenst.
Ik wilde al zeggen, dat lijkt wel een Poljot met mechanisch alarm, maar @Omega_73 was me voor… Ik dacht, ik zie je later vast nog wel maar dat is niet meer gelukt @PetraO, je was zo weer weg ![]()
Ja, jammer. We zijn niet heel lang gebleven. Het geld was snel op, en ik had al snel last van die drukte. Ben jij nog geslasgd?
Het was inderdaad erg druk
Ik heb een paar schuurblokjes gevonden om o.a. schroevendraaiers scherp mee te kunnen houden (dit was wat ik me van tevoren al had voorgenomen om op te zoeken), en verder nog een mooie suède horloge rol en een charmant vintage skindivertje. Verder vooral gezellig staan praten met bekenden
dus ja, ik zou dat zeker geslaagd noemen. Jij ook vermoed ik, als het geld snel op was ![]()
Heeft er iemand toevallig een Vostok 420 bracelet (staal) over die ik kan overnemen? Of passende end links?
Of kan ik deze ergens gemakkelijk bestellen?
Zo een Co?
Of zo iets?
Ik ben ook al eens een endlink kwijtgeraakt.
Ik sprokkel dat bij elkaar van wat reserve stukjes.
Ik zal eens kijken maar vrees van niet.
Maar er zijn ook mensen die ze graag kwijt zijn. ![]()
Bestellen kon ooit wel bij Meranom. Misschien Vostok24?
Maar meestal krijg je dan een luxere omdat die basic blikken banden alleen bij een horloge als eerste montage gaan. Persoonlijk vind ik die blikken juist de meest authentieke.
Ik zou zeggen de eerste maar eigelijk heb ik geen sterke voorkeur wil gewoon de 420 kast graag is op staal proberen.
Hier kon ik niks vinden…
Hier ben ik door u tip gekomen en daar kan ik zeker wel wat vinden beide banden die je hierboven laat zien, bedankt Jan.
Edit: alleen niet op voorraad
.
Ik heb de stalen band van de onderste foto van Jan en die draagt heel comfortabel met de 420. Jammer dat mijn beide 420’s zo kut lopen.