Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Ja Bas @BG1 , een betrouwbaar adres.
Plaatje van Bas van de advertentie:

6 likes

Gelukkig heeft hij er wel meer die weg mogen :wink:

4 likes

Benieuwd bij wie hij opduikt.

Kijk wat er op de deurmat lag :grin:

2 likes

Heb jij 'm gekocht?

2 likes

Nee, je weet wat ik zei, koop niks meer er bij. :wink:

4 likes

Heb je hem gekregen, of geruild?

2 likes

Probeer de aandacht niet steeds te verplaatsen Richard.
We komen er toch wel achter. :grin:

2 likes

Heb jij 'm gekocht Richard?

2 likes

Daar heb ik de mijn gekocht in 2022. Na een paar maanden viel het contragewicht eraf en na 2 jaar deed 'ie het niet meer. Hij had een servicebeurt nodig van @DirkT, waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben. Nu doet 'ie het weer. :slightly_smiling_face:

Vostoks kopen, oud of nieuw, blijft een gok. Sommigen zeggen dat tegenwoordig de Vostoks in de fabriek al slecht in elkaar worden gezet. Slechte kwaliteitscontrole. Je moet rekening houden met een servicebeurt en iemand kennen die dat goed kan voor een acceptable prijs.

3 likes

Nee, ik niet.

1 like

Hahaha, grootste leugen ooit :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

@DirkT ik kan dus bij jou terecht als een Vostok er opeens mee stopt?

2 likes

Daar sluit ik mij volledig bij aan. Drie van mijn vier Vostoks (allen geproduceerd na 2020) waren pas in orde nadat Dirk ze gerepareerd en geserviced had. Twee daarvan kwamen van Komandirskie dot com dus dat maakt geen verschil. De twee andere heb ik via het HF gekocht maar dat er een daarvan achteraf niet 100% in orde bleek was niet de schuld van de verkoper.

Het is kwalitatief allemaal matig maar ze zijn en blijven gewoon uniek en erg leuk!

3 likes

Mijn laatste 2 aanwinsten zijn ook onder handen genomen door @DirkT .een Vostok en een Poljot. De Vostok is nu goed, de Poljot ligt nog bij hem.maar die word ook perfect.

3 likes

Dan heb ik dus gewoon een enorme puist geluk gehad. 3 Vintage Vostoks, 3 jongere duikers en één jongere dresser.
En tot op heden loopt het allemaal spatzuiver.

4 likes

Even de stock bezel er terug op. Misschien toch wel beter dan dat zwart… :thinking:

9 likes

Uiteindelijk ging ik, na alle experimenten, ook veelal terug naar de standaard bezels. Zeker bij de klassieke dials. Vond ik toch beter staan.

Standaard.

Meranom bezel. Iets te klein. En mooie Meranom kroon er op.

Dure bezel. Am watches, wel een prachtig afgewerkte bezel.

Zelf bewerkte orginele, vanwegen te veel chrome bling.

Zegt u het maar. Deze heb ik niet meer trouwens, en is wat mij betreft niet echt een klassieker geworden. Was wel een leuke.

Dat zijn voor mij meer de scuba’s, desert shield, radioroom, snipers etc. en Komandirskie dial’s.

De Am watches bezels worden trouwens in prachtig doosje geleverd, dat dan wel. :grin:

8 likes

Dit is nmm gewoon waterschade. Het belangrijkste is dat jij het mooi vindt. Wat de rest vindt is bijzaak :sunglasses:

4 likes

Ik kreeg een notificatie :face_with_peeking_eye:.

4 likes

Absoluut beter! Een Scubadude hoort gewoon met deze bezel naar mijn mening.

2 likes