Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Nee hoor, €25,- via Vinted :stuck_out_tongue_winking_eye:
Uurwerk zat vast…

2 likes

Goede deal

1 like

Zeker!
Was heel gek, het anker had ooit olie gehad (waarom?), die was helemaal uitgehard en de tap was gaan roesten. Daardoor zat hij vast.
Nog nooit eerder gezien zoiets…

4 likes

Hebben ze ooit verkeerde olie gebruikt misschien? Lijkt wel stroop. :thinking:

2 likes

Volgens mij moet het anker bij die Russen helemaal geen olie?

4 likes

Klopt, daar hoort geen olie.
Van de week een YT filmpje gezien van een Rus die onderhoud deed aan een Poljot. Nou die kwakte overal olie op en in. :stuck_out_tongue: Misschien heeft hij hem onder handen gehad.

5 likes

Weer zeer leerzaam hier.

2 likes

Normaalgesproken doe je hier geen olie op, dit leek wel een soort uitgeharde hars, heb dit echt met heel veel moeite eraf gekrabt…
Nouja was een quick fix in ieder geval :+1:

2 likes

Persoonlijk zou ik geen horloge dragen met Russische vlag erop. Wat vinden jullie?

Waarom niet?

Dat kun je wel raden toch? Ik wil geen vlag op mijn pols van een land dat aan de lopende band oorlogsmisdaden pleegt.

1 like

Dus ook geen Duitse, Amerikaanse , Palestijnse enz enz

3 likes

Exact.

Ik maak er wat minder een probleem van, er zijn maar weinig landen zonder bloed aan de handen.
Heb zelfs een aantal Volkswagens gehad.

5 likes

Indien je een digitale identiteit had kreeg je een bonuspunt bij op je kredietscore om het narratief van de overheid te volgen :rofl:

4 likes

Komt hij even uit het niets en tussendoor poneren in het draadje over… USSR, en Russische horloges.

Sja. :thinking:

En dat, ja. Russia bad, Trump bad, EU good, loop in de lijn, geen vragen stellen. Vermoeiend. :slightly_smiling_face:

Ik draag m’n CCCP Komandirskie met tank erop nog steeds, en regelmatig. Mijn Russische andere Komandirskie evengoed. Ik draag m’n Russische militaire-politie uniform met insignes niet (meer). :man_shrugging:

4 likes

Ik ben enkel geinteresseerd in of je het wel of niet draagt, en met welke reden. Discussies hoef ik niet te voeren.

Maar je trekt ze wel op gang, uit het niks, goed wetende dat die discussie al ettelijke keren gevoerd is, nergens kan toe leiden, en weinig kans heeft om iets op te wekken buiten ergernis.

In het Engels heet dat shit stirring. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik ben in dit draadje een week actief. Ik ga geen 3700 berichten teruglezen.

Ah, ja, de zoekfunctie. Die zit wel gruwelijk moeilijk verstopt. :upside_down_face:

Soit. Als iemand aanstoot neemt aan een horloge om mijn pols dan kan die wegkijken. Of, beter, therapie opzoeken om uit te spitten welk jeugdtrauma precies aanleiding gegeven heeft tot die gruwelijke heikneuterij. :smile:

3 likes