Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Ik vind de Aliexpress varianten best fijn. Heb niet echt veel te klagen voor 2 euro per stuk.

4 likes

Zo die post sla ik even op voor latere referentie :grin:
Mooie opties! Zeker die eerste 2.

3 likes

Ik was al aan het zoeken, dus ik snap je wel. Nu even afwachten op de goude tip van Mark waar je die beads of rice met mooi passende end links kan vinden!

3 likes

AliExpress

1 like

Helaas, deze specifieke band kwam op een Komandirskie die ik 10jr geleden op Ebay Italië kocht, dus ik heb geen idee.

2 likes

Geen probleem de zoektocht is voor mij vaak bijna net zo leuk als het beheren er van.

Heb ik voor me gevoel al redelijk rond gezocht, zit nu op ebay daar zie ik nog wel kansjes.

1 like

Houd ik in gedachte :+1:

1 like

BOR :ok_hand:

2 likes

BOR is inderdaad ook wel een contenter als band. Ooit eens gehad op een Spinnaker. Beviel prima.

1 like

Enige punt is, dat die clasp wel een beetje stevig moet zijn. Dus vastklikken = vast. En niet dat ie nog iets kan wiebelen.

1 like

Sorry voor de vele berichten (kan niet bewerken). Dit bedoel ik dus. Heb ik ook een vervangende band voor gekregen.

2 likes

Kwaliteit he! :ok_hand:

Grappig idee, dezelfde band kwam mee uit Engeland, nu in Tsjechië en ooit op houten bankje, vakantie in Zeeland.

8 likes

Ohhhh, die is ook gaaf!

2 likes

Mocht iemand nog interesse hebben hier in wat Sovjet 80’s-90’s NOS horloges… mijn collectie gaat wat verkleind worden!
Laat het weten…

4 likes

Vostok Pripyat blauw of Scuba Dude blauw zonder datum. :pray:

2 likes

Aha! Ik heb er zo een liggen en had geen idee meer waar ik hem vandaan had. Maar het is dus een Rus. Geprobeerd in te korten maar dat kon niet, het is me in ieder geval niet gelukt.

2 likes

Goeie keus, zo hoort het er gewoon uit te zien. Het mooie leer bewaren voor dressers en stoere horloges horen op stoere banden. Single pass staat ook goed, die parachute dingen met die haakjes ook. Of sailcloth, canvas; je kunt het bij dit soort horloges eigenlijk alleen verpesten als je het te mooi en netjes probeert te maken.

2 likes

Plaats eventueel eens een overzichtsfoto met alle uitzwaaiers erop, met heel misschien zelfs een prijsindicatietje erbij.

1 like

Een leuke Sovjet dresser of een Raketa big zero lijken me nog leuk om eens te hebben.

1 like

Deze zijn redelijk makkelijk op maat te maken, platte schroevendraaier ertussen om de schakel open te wippen.
Heb er al diverse ingekort. Jan heeft er een passend plaatje bij :joy:

2 likes