Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Komen we vanmiddag bij de zee aan, zwembroek vergeten.
Wat voor kleur zwembroek koop je dan met deze Vostok om.

13 likes

Goedemiddag, met Boctok duikertje

14 likes

Ik vind die 24 uurs complicatie erg leuk. Had ooit ook zoiets maar veel te grote kast. Gaz 14 van Vostok europe.
Deze van jou is fraai en goed draagbaar lijkt mij!

Mijn ex. :wink:

:ok_hand:

9 likes

Ik zet even mijn :sunglasses: op…

3 likes

Afgeleid van een grote auto…

5 likes

Klopt Folkert.

chaika-gaz-14-limousine

Heb er zelf ook een. :wink:

8 likes

Vanavond een tweede Boctok besteld, nu met een stalen band.

Hier alvast een paar foto’s

Ik heb even een clipje geupload naar Youtube

11 likes

Goedemorgen allemaal.

14 likes

Nogal verwarrend.
Hoe moet ik dit fail aflezen ? :eye:

14 likes

9u 's morgens.

2 likes

Ik heb er al vaker over nagedacht om een 24uurs horloge aan te schaffen, maar als ik deze foto zie denk ik dat ik het maar moet laten.
Je moet na een blik op je horloge niet na moeten denken over wat je nou eigenlijk gezien hebt.
met name s’avonds na 8.00 uur staan de tijd die het is en de tijd die je denkt te zien wel zo kort bij elkaar dat ik denk dat je jezelf te vaak gaat vergissen.

3 likes

Ik denk dat het meevalt Eddie. Uit ervaring weet ik dat het heel snel went. Alleen bij horloge wisselen is het kort wennen.

Dus gewoon een week om de pols. :grin:

10 likes

Ik zeg dan ook nooit nooit Jan, maar ik denk ook, waarom zou ik het mezelf lastiger maken dan nodig is?

3 likes

Omdat het kan :wink:

3 likes

Méér reden heb je niet nodig.
Da’s natuurlijk ook wel weer waar.

3 likes

Ik wilde alle varianten van de vostok uurwerken verzamelen. Ben ik toch maar van teruggekomen. :grin:

4 likes

Terug richting Belgenland na een weekendje Duinrell.

De Vostok bleek de geknipte metgezel voor het Tikibad.

11 likes

Ben je wel een tijdje bezig, dat zijn er heeel veel, ik wil beginnen met Boctok met duikertje te verzamelen, het lijkt me een mooi gezicht om een verzamelbox van 24 stuks al die Boctokken naast elkaar te zien liggen. Ik heb er nu twee en ik kijk uit naar nummer drie. Ze moeten wel een rode ster hebben en liefst Boctok op de plaat, maar dat zal wel niet altijd gaan ben ik bang, de tweede heeft wel een rode ster, maar weer niet de naam Boctok op de plaat.

1 like

Dit weekend een Amphibia met tropical dial. Op shark mesh, want dat heb je wel nodig in deze tijden.

12 likes

Wat zitten daar voor donkere vlekjes? Zitten die in de dial of is het lichtval?
Bijzondere mooie wijzerplaat wel. En mooie kast vorm ook.

1 like