Vandaag terug gekomen van een kleine motor vakantie in Luxemburg. Onder je motor pak is een dikke Amphibia nooit zo handig dus een lekker dunne Komandirski. Hele fijne Boctok vrijdag voor iedereen.
'k Heb een paar kleinere horloges een bundstrap in de kast. Russen en niet-Russen. Af en toe draag ik ze en dat ziet er inderdaad heel anders uit. Alleen moet het model er wel bij passen. Anders ziet het er niet uit.
Zal eens een foto posten.
Super mooi exemplaar Max. 2603 is een perfect kaliber.
Jou kennende gaat ie waarschijnlijk eerst door een degelijk service programma. Veel plezier ermee. Goede keuze.
Bedankt Dirk, ik vind hem ook supermooi, en hij komt zeker in de Elma terecht, wanneer dat is, is nog niet bekend, er liggen er nog zoveel die ook aan de beurt willen komen.
Ik ga wel alvast de kast opknappen en een mooi bandje uitzoeken en dan komt hij hier in het topic te shinen.
Waar staat de Ducati all road Dirk?
Goede tips. 'k Ga eens knutselen met een bredere (én langere) band. Wordt vervolgd
Dat is een heel mooi plekje, Dirk. Ook met een auto bereikbaar?
Ik gebruik liever ontharingscreme🤣
Ducati instandhouding werd mij te duur Jan. Dat geld besteed ik liever aan horloges. Het is sinds kort een Moto Guzzi V85TT geworden. Kan ik gewoon zelf onderhouden.
Absoluut! Aanrader. www.hotelvieuxmoulin.lu
Tof! Mooie aanwinst!
Vraag me alleen al jaren af wat de betekenis van de getallen op de bezel is.
Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk Piet, veel draagplezier toegewenst
Ik begrijp ze ook niet
De kleine cijfertjes begrijp ik nog, die slaan op de minuten of seconden maar ze staan ook niet allemaal, zoals gebruikelijk, om de vijf of tien minuten…
Van de grote cijfers begrijp ik niks.
Prachtig. Perfecte kastvorm ook.
Het is een decompressietabel. De grote nummers zijn diepte, en de kleine het corresponderend aantal minuten dat je daar max mag blijven zonder decompressiestop als je weer naar boven gaat.
Overigens volgens mij wel vrij optimistische getallen; een half uur op 27 meter zonder decompressie? Zoveel lucht hebben de meeste duikers niet eens bij zich.
Hele mooie Piet!
Fris zomer horloge!
Ook Italiaans maar veel onderhouds vriendelijker Dirk. Stoterstangen en tuimelaars. Makkelijk kleppen stelĺen. Goede keus.
Ik was gisteren in de museum over cirquit Francochamps in Stavelot. Daar stonden 3 Moto Morini’s. Kleine v twins in de lengte. 350 en 500 cc. Allebei ook gehad. Stuurden geweldig maar electrisch wat onbetrouwbaar.
Interessant, had ook geen idee.
Kijk, nu komen we ergens! Dankjewel voor je uitleg.
Dan waren we gisteren niet ver van elkaar af. Op de terugweg naar NL via Stavelot gereden.
@Piet82 hele mooie aanwinst. Heel veel plezier ermee.
Welkome informatie dat die grote getallen een decompressietabel betreft. Dat wist ik ook niet. Wat ik wel weet en zelf heb mogen ervaren is dat als je in het Baikalmeer gaat duiken, of in mijn geval een poging heb gedaan om kopje onder te gaan, heb je meer aan een bontjas dan aan een decompressietabel. Mijn hemel, het water in het Baikalmeer is in de zomer niet meer dan 3 graden Celsius. Ik heb het niet langer dan een minuut volgehouden, je adem stokt en wordt zo blauw als een gympie. Brrrrrr. Wel een hele mooie plek. Prachtige natuur.