doet wonderen
Goed dat je er weer bent! Veel sterkte met het herstel! Hou je taai stoere vriendelijke Canadees!
Whhho Bill dat is wel schrikken. Die fibrillatie is gelukkig alleen maar lastig en goed te verhelpen maar hopelijk ben je wel goed door die CVA gekomen. Sterkte man. Denk goed aan jezelf.
Beetje beroerd bereik hier dus hopelijk wordt het plaatje geupload. Gisteravond gemaakt bij de scherenkusten aan de Zweedse Baltische zeekust. Top plekkie. Vanaf hier iedereen een fantastische Boctok vrijdag.
Desert shield maar weer eens. Altijd een frisse verschijning.
Heb helaas geen Canadese vlag, sterkte met alles @BroederBill!
En gelukkig heb je een zeer rustige hobby Bill.
Bloemetje er bij.
Fijne Vostok vrijdag mensen!
Mijn ervaring, je koopt er altijd weer een terug.
En…ik had toch die eerste moeten houden.
Ik wens je graag goed herstel en hoop dat je daar niet vaker mee te maken krijgt!
De blauwe scuba geopend en ik zag dat de balans wat vreemd liep. De veer leek ook minder vrij te liggen. Toch nog maar eens gedemagnetiseerd, nu met open uurwerk. Je zag de balans reageren. Daarna liep hij rustiger zo op het oog.
Deksel er op en gelijk gezet met de Desert-shield.
En voila, na half uur lopen nog perfect gelijk. Was eerst 4 minuten plus in een half uur!
“Voorzichtig” concludeer ik. Succes!
Wordt vervolgd.
Hoe groot is je pols? Ik draag graag de forsere 170 modellen b.v. die met 22mm bandaanzet van veel soorten banden en bracelets te voorzien zijn.
Beterschap toegewenst van ons.
16.5 dus voor forse modellen ben ik niet heel erg geschikt.
Ik heb vandaag een mesh en een bonklip in 18mm besteld, we zijn nog niet klaar om op te geven!
Nee dan ben je beperkt tot een 420 of iets van dezelfde grootte. Niet opgeven, Vostok is gewoon anders. Ik heb ook de nodige tegenslagen met de uurwerken die van matige kwaliteit zijn (gelukkig hebben we DirkT) maar ik blijf ze leuk vinden. Ze kosten ook niet veel, dat scheelt. Ik heb er 2 nieuw voor 100 euro (inclusief import uit Rusland) per stuk gekocht en 2 voor een mooie prijs uit het blauw.
100% mee eens.
Was een beetje flauw dat van de 7 Amphibia’s er nu 3 problemen hebben. Maar vanochtend dus zelf er een kunnen oplossen. En deze blauwe klassieker mag weer blijven en om de pols.
Dit model kocht ik in 2012 als eerste vostok. Nooit weg moeten doen dus. Liep perfect. Ook altijd mee op de motor.
Later zoek je dus toch weer naar net zo een. Met sunburst dial. Want erzijn ook mattere zee groene dials geweest. Toch gevonden in Texas!