Mooi horloge en mooi uitzicht.
Is dat de full lume dial ?
Één dag later, zelfde positie, wederom volledig opgewonden, heeft enkel 24 uur in de horloge doos gelegen. Van +2 naar +12…
De liefde is echt voorbij tussen hem en mij

Das jammer om te horen Folkert.
Is dat niet binnen de specificaties voor deze Russische uurwerk ?
Ja, dat is -20 tot +60. En ik heb wel meer Vostoks die b.v. +15 lopen maar dat doen ze (voorspelbaar) altijd. Deze loopt werkelijk elke dag anders en na een paar weken loopt ie +67.
Je kunt m op -25 afregelen en een paar weken later gaat ie weer veel te snel.
Van nieuwe Amphibia’s was bekend dat ze eerst veel te snel liepen. (Moet nog inlopen)
En dan was het advies, helemaal opwinden en helemaal uit laten lopen tot stilstand. Vervolgens weer opwinden en gewoon gaan dragen. En na zo’n 14 dagen stabiliseert hij zich op een nette waarde.
Ik heb dat patroon niet bij al mijn nieuwe Vostoks gezien. 1 keer wel meen ik.
Zo wie zo hoort het niet te blijven fluctueren. En het betreft in jouw geval geen nieuw uurwerk toch?
Bedankt voor de tip! Uurwerk is nu 3 jaar oud, vorig jaar geserviced bij Dirk, er was af fabriek al het één en ander mis mee.
Slechte toleranties? Nieuwe productie medewerkster? Weinig eindcontrole?
Zeg het maar.
Gevalletje ander uurwerk er maar in denk ik dan. Altijd vervelend Folkert.
Nee dat ga ik niet meer doen. Aanschaf was €60, import en verzenden €40. Na 1 jaar service en reparatie door Dirk. (Was tegen een echte vrienden prijs) en nu weer dit.
Ben er echt klaar mee, zeker omdat de Scubadude ook kuren heeft.
De panerai en GMT lopen nu constant en betrouwbaar en daar blijft het bij.
Al de hele vakantie om en gebouwd als een tank. Twee weken lang op de gravelbike om gehad en continu flinke schokken verwerkt zonder één keer te haperen.
Hoi hoi Eddie.
Ik zie soms dat de 12 uur cijfer op de kroon is / staat.
Is de jouwe aangepast of hoort dat zo.
Groet,
Jesus
Zoals die van Piet bedoel je denk ik?
Met gedraaide plaat.
Van Eddy.
Van Piet
Beide uitvoeringen zijn uitgebracht zou ik zeggen.
Die gedraaide is vast bedoeld voor betere aflessbaarheid in de auto achter het stuur.
Net zoals de drivers edition chronostop van Omega.
Alleen is die nog wat extremer. 90 graden gedraaid en dragen op de binnenzijde van de pols.

Heel verhelderend.
Thanks
Stuur hem na mijn vakantie naar mij op Folkert. Stop ik er een ander uurwerk in. Garantie zullen we maar zeggen. Want wat is het leven zonder een radioroom in je collectie. Verkopen krijg je spijt van.
Niet beter te weten dan dat het zo hoort.
Deze was tweedehands, dus zeker weten doe ik het niet, maar ze zijn ook zo op internet terug te vinden.
Nee hoor, van Eddie.
Dat was niet mijn fout!
Was de spellingcontrole Eddie.
Wat een super aanbod Dirk! Vind je het goed als ik de Scubadude meestuur? Dat gelijk zetten probleem…
Ik wil niet dat je er financieel bij inschiet, je bent al scherp geprijsd en ik ben dolblij met zo’n adres waar Vostoks met liefde worden hersteld.
Stuur maar een PB t.z.t. het heeft allemaal geen haast …
Natuurlijk, stuur alles maar op. Komt goed.
Stuur je een PB zodra ik weer in NL ben.