Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

De Scubadude blijft.

5 likes

Da’s goed om te horen :+1:

2 likes

Ieder z’n band hé.

4 likes

Hij is ook echt prachtig! Goed om te horen.

100% kwestie van smaak. En comfort wil ook wat.

2 likes

Hoe spreek je dit eigenlijk uit?
Bon klip of Bonk lip of …

1 like

Om het weer goed te maken.

3 likes

En banden kun je wisselen.

Maar die klassieke 420 scuba blijft mooi van eenvoud.

Ik heb in verleden alle soorten banden erop gezet. En bezels.
Uiteindelijk vind ik, vooral bij deze, alles orgineel, veruit het mooiste.
Maar mag iedereen zelf bepalen. :wink:
(Een goede eenvoudige, echt rubberen band in zwart, is een prima 2e keus trouwens. :thinking:)

Hier op “old lady” cccp uitvoering.

8 likes

Nog wat polstijd voor de Poljot. Die maakte eerst gekke sprongen, in die zin dat ie erg snel 10 minuten verloor.
Veer wat verder opgewonden en nu lijkt het weer prima. Hopelijk is er niets mis mee…:grimacing:

7 likes

Misschien voorlopig veel dragen, zodat hij eens lekker doorloopt?
En complimenten voor de mooie bijpassende band. Nu we het er toch over hebben.

2 likes

Welk serienummer is dit? Zie hem op het forum weleens voorbij komen. Leuke verschijning!

6 likes

Ik doe even een voorzichtige uitspraak onder voorbehoud: ik denk dat ik de enige op dit forum ben die dit horloge heeft. Hij is door Meranom uitgebracht Relojes Especiales, het Spaanse horlogeforum zeg maar, in een gelimiteerde oplage van 200 stuks. Ze hebben hem de Baikal genoemd. Als ik straks thuis ben dan zal ik wat foto’s maken.

5 likes

Daar zijn er meer van. Ik heb mezelf beloofd geen Vostoks meer te kopen maar voor deze zou ik een uitzondering maken:

3 likes

Ja, deze is jou als stralingsdeskundige ook op het lijf geschreven natuurlijk.

3 likes

Haha, dan zie ik vaak een foto van jouw horloge voorbij komen. Het is in elk geval een mooie verschijning. Wijzers, de plaat, de kleurencombinatie. Heel geslaagd geheel.

1 like

Me too :+1: :smiling_face:

Verdorie, ik kom er net achter dat ik vandaag ergens serieus tegenaan gebutst ven met de Baikal…

Maar even met de polywatch aan de slag…

6 likes

Het bleek gelukkig oppervlakkig maar wat een magisch spul is het toch

11 likes

Ik gebruik tandpasta. Colgate :grin:

4 likes

Ik gebruik stiekem ook iets anders.

Ooit eens bij mijn werk uit het afval gevist. Werkt als een trein.

Ik wil graag jullie mening. Ik heb de zilvergrijze bezel er weer eens op gezet en een grijs suède bandje.

Do or don’t?

5 likes

Maakt het geheel een beetje flets met dat grijs. Donkerblauw of iets met oranje accent lijkt mij wel wat. Maar dat is persoonlijke smaak :grin: Olive doet het altijd wel goed bij een Boctok.

2 likes