Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Leuk al die Russische dressers tussen het Vostok duiker geweld (ook niks mis mee uiteraard).

4 likes

Relax Folkert! :wink:

(Nee hoor, goed dat je waarschuwd)

12 likes

Mijn noodpakket ligt klaar en jodiumtabletten.
Voor de kleinkids

5 likes

Ik ben en blijf nu eenmaal radiologisch werker hè. :wink:

1 like

Je hebt daar wel een punt. Merk dat ook een beetje mij mijzelf. De klassieke Russische, maar ook niet Russische dressers krijgen steeds meer aandacht. Nu al een aantal restauratie ervaringen met Festina, Omega, Lemania dresswatches gehad merk je dat dit een interessant aandachtsgebied aan het worden is. Maar ook de Russische kant heeft mooie exemplaren. Zie Tabogano en Domega hierboven. Top stukken. Inmiddels heb ik een aantal Russische Chronometers van Boctok en Volna met dat hele fraaie 2809 kaliber, afgeleid van de Zenith 135 kaliber. Merk dat mijn blik daar steeds meer naar wordt aangetrokken en ook mijn internet algoritme zich hiermee vult. Mooie vooruitzichten dus en laat hier deze categorie horloges ook hier een mooie plek krijgen.

12 likes

12 likes

Die zwart wit foto!
Kunstwerkje Bill! :ok_hand:

Thnx

Mooie uitvoering Bill, lastige uurwerken om te servicen weet ik uit ervaring.

Ohh wat mooi :heart_eyes:

Middagwissel

15 likes

Ik merk dit ook, het komt ook veel vaker voor dat ik iets moois om mijn pols wil laten zien dan dat ik op 100 meter diepte moet zijn. Ik denk ook dat tijdsaanduiding zo overvloedig aanwezig is om ons heen (telefoons, op computerschermen, op de oven en het fornuis etc. etc.) dat het sieraad aspect van de horlogerie steeds belangrijker wordt. Is verder geen geteste theorie, meer een idee.

Blijf ook steeds meer weg bij de modernere duikers, vintage uit de Sovjet tijd vind ik veel leuker.

7 likes

Goedemorgen allemaal maak er een mooie Vostok vrijdag van.

14 likes

Fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

12 likes

Fijne Vostok vrijdag!

14 likes

Fijne Vostok Vrijdag!

Allemaal een mooie dag toegewenst.

16 likes

Een Na op Vostok vrijdag, geïnspireerd door de sniper van Tabogano.
Fijne dag allenmaal!

18 likes

Fijne Vostok vrijdag.

15 likes

Vandaag ook weer eens meedoen en deze mooie Boctok Banana in de spotlights zetten:

:smiley:

14 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst :+1:

5 likes