Opgehaald bij Dirk,
Netjes!
Voor degenen die twijfels hebben over de wat nonchalante band aansluiting op de kast.
Foto uit de caliber 3133 gids. Zo werden zo orgineel ook verkocht. ![]()
Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar erger.
Dat is dus ook Russisch ![]()
Dat meen je niet! Goed gedaan zeg. ![]()
@fdpg1963
@Omega_73
@Sander64
Hier: NA: Sturmanskie Gagarin 24 Hours 2426/4571143 is mijn NA van de Sturmanskie Gagarin 24 Hours.
Mooi technisch horloge! En orginele kronen.
Die 24 uurs complicatie is ook leuk.
Ja, ik ook. Was niet negatief bedoeld. Het lijkt alsof er een schotel in zit. Heel uniek.
Heel heel gaaf!!
De opgelegde cijfers, lijkt wel plastic of is het wat anders. Die Gagarin is wel een handelsmerk geworden zeg. Overal wordt zijn naam opgeplakt.
Goh @FDG, @Eddie,
onderstaand formidabel mooi horloge
(met dank aan het mooie reisverslag van @helaasweermijnloginvergeten) doet me toch van ver denken aan… (
)
De hele dag verliefd naar mijn pols aan het kijken, @DirkT super bedankt, ook voor de koffie ![]()
Op de band aanzet na… ![]()
Snap ik zie er goed uit! Geniet ervan Richard ik verwacht deze vaak aan je pols te zien. Ben benieuwd of die de Junghans van de troon kan stoten
.
Dankjewel, we wachten af ![]()
Was aan het zoeken naar een nieuwe serie om te kijken. Hmmm… Severance. Ziet er wel leuk uit.
Binnen 6 minuten kijkt de hoofdrolspeler op zijn horloge. En ja hoor…
was gezellig Boctok koffie ochtendje met heerlijke meegenomen taart. Na een middagje horloge demonteren zojuist weer een stukje genomen. Helemaal geslaagd.