En nog een keer,
Dit is ook een ex van Bas, tevens een paar bandjes van hem over genomen. Hier ook niks anders dan lof voor hem!
@Rhys lekker oh, mooie foto ook.
Scheelt mij ook weer controle werk ![]()
Eigenlijk best reëel, als ik zie wat sommigen vragen voor een 2e hands Vostok…
En daar draait het om.
Dankjewel
Horloges met een alarm zijn ook mooi, zoals de Vulcain Cricket. Maar blijkbaar heeft Poljot er ook 1 gemaakt. Ben benieuwd voor hoeveel geld die van eigenaar wisselen.
Aha, kijk eens:
Wilde een opname uploaden van mijn ratelende Poljot, maar helaas, lukt me niet (?). Hoe dan ook, vanuit de praktijk kan ik zeggen dat je wakker wordt. Hoe zacht het ratelen ook is.
Je kan t altijd op Youtube plaatsen, en dan hier een link sturen.
Ja, de Poljot/Strela wekkertjes. Leuke dingen.
Kosten geen hol. Zie https://www.horlogeforum.nl/t/tk-vintage-ussr-poljot-2612-met-alarm-75-all-in/564919 ![]()
Ik moet al meer dan 3 jaar mijn Strela ook eens terug op punt zetten… ![]()
Altijd mooi, een mede-forumlid die zo’n tip geeft. (Zie ik na jaren en jaren ook weer eens mijn eigen YT-kanaal
)
Ja hee, snap ik, dat klinkt als een tandartsboor ![]()
Echt? Misschien moet ik die van mij dan toch eens openmaken want ik merk het vaak overdag niet eens, dat alarm.
Een Poljot wekker die afgaat niet merken? Jezus, ik schrik mij verrot elke keer. Luid, en dan dat vibreren aan de pols ![]()
Gaaf!!! Nu moet er ook 1 hebben ![]()
![]()
Ze kwamen binnen zonder te kloppen.
Eigenlijk moet ik ook nog
vind ik ook erg gaaf.
zijn ook mooi
Nu moet er ook 1 hebben
Lekker verslaafd al ![]()
![]()
Dat komt ook gewoon door het feit dat je veel horloge krijgt voor een schappelijke prijs. Daar wordt je heel hebberig van. Ik had dat ook in het begin waardoor ik er nu een aantal heb die ik eigenlijk nooit draag.
Ik moet mij maar leren beheersen.