Komt vast weer goed, beterschap ![]()
Fijn dat je weer onder ons bent Bill. Goed herstel toegewenst.
Ja, dan gaan ze lekker met een lange,.dikke naald in je schouder zitten wroeten. Dat vond ik het vervelendste van de hele ingreep.
Sterkte maat! Als ik iets kan betekenen laat het dan weten!
Nieuw thema
Veel sterkte Bill. Neem de tijd voor het herstel.
Ik ben gecharmeerd geraakt van deze tijdperk en horloges. Ik heb er zelf nog geen en ben wat aan het rondkijken. Kwam de onderstaande op eBay tegen. Kan iemand mij hier iets over vertellen?
Of anders tips voor een merk.
Nu vooral even blijven rondkijken en niet toeslaan, wat je hier laat zien is niet authentiek, maar een verzinsel gericht op verkoop aan onwetenden.
Dank je wel. Goed dat ik het hier even aan de kenners vraag ![]()
Paar weken geleden aan m’n elleboog geopereerd maar dat was volgens mij een stuk minder ingrijpend dan wat jij hier laat zien. Sterkte!
Iemand nog een goede tip waar ik zou kunnen kijken voor authentieke horloges ?
Sterkte Bill, dat het goed mag herstellen
Als je op veilig wilt gaan en nog weinig kennis hebt zou je eens kunnen kijken bij Poljot24.
Zit gewoon in München. Redelijk aan de prijs maar alles met een service beurt en garantie. En zover ik ervaren heb authentiek. Aardige man en communiceert goed.
Dit is de vintage hoek. Maar hij heeft ook nieuwe horloges. En veel chronographen.
Anders naar ebay en zeer goed inlezen. Daar heb ik aardiig wat kunnen kopen. In verleden ging ik voor Vostok naar Meranom, in Chistopol vlak bij de fabriek. Had een uitstekende sortering en service. Maar daar heb ik geen goed gevoel meer bij.
Er zijn nog wel een paar goede adressen hier in topic genoemd. Maar die ken ik niet persoonlijk. Reageren vast nog wel mensen.
Meranom ook goede ervaring mee, maar is ook meer dan 2 jaar geleden
Behoorlijk aan de prijs maar goed en zeker origineel: Nikita Koltsov — Soviet watch expert (@notarolex) • Instagram photos and videos
Zoiets? Is een oneven 24-uurs. Zie je weinig.
Ik had gewoon zin om een horloge te posten. Tijd komt wel een beetje overeen, dus vandaar.
Vandaag de Molnija maar weer eens om. Ik zie ze hier niet vaak voorbij komen maar het merk bestaat nog steeds en maakt allerlei uitzinnige horloges, veelal met het fantastische 3603 uurwerk.
Die kun je toch duidelijk horen tikken zeggen ze?
Dat had mijn 24 uurs Raketa tenminste wel. Met een mooie metalige tik. Vond ik prachtig.