Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Vandaag een Polkadirskie

13 likes

Of zit je weer met AI te spelen?

1 like

Uiteraard, mijn radar had opgepikt hoe erg dat hier in de smaak viel. :sweat_smile:

Ik vind dat zelf niet verkeerd. Het horloge staat erop en is niet bewerkt. De achtergrond mag toch wat opgeleukt worden?

Die AI heb ik nog maar zeer recent ontdekt, ik verbaas me er telkens over hoe eenvoudig dat gaat.

2 likes

13 likes

Ik vind het helemaal prima. Maar dan ga ik ook opletten welke foutjes ik kan ontdekken.

3 likes

Voor nu heb ik er nog maar 1. Dus dan komt deze weer langs :sweat_smile::sweat_smile: Fijne Vostok vrijdag!

11 likes

Gezellige Boctok vrijdag mensen.

14 likes

12 likes

Branding is wel heel erg egaal. :thinking:
En ik heb daar een studie van gemaakt! :grin:

32e68119-dbe4-49a1-8e28-9dcc83ecaca1

:wink:

8 likes

Het valt niet zo op, maar ondanks dat het horloge niet is aangepast heeft AI het toch aangepast, oa te zien aan de datum.

1 like

Welkom in het Russische horloge draadje!

1 like

Tx

1 like

De Pobeda van Richard is terug na een intensieve behandeling. De kast is opgeknapt en het uurwerk heeft een serviebeurt gehad.

10 likes

Ja zie het nu ook. Iedereen mag het uiteraard zelf bepalen.
Ik heb ook nog een beetje een fotografie hobby. En foto’s bewerken doe ik ook.
Maar dan zelf, en gewoon aan een echte foto. Uitsnede, kleur, witbalans. Voor de sfeer. Soms een beetje recht trekken.

Hou er persoonlijk niet van dat de computer er een verhaaltje van mag fantaseren, als het een “eigen” foto is voor de kijker.
Lastige grens misschien.
Het “strand” plaatje zag er verder wel goed uit. :wink:

3 likes

Ik hoopte oprecht dat dit draadje verschoond zou blijven van AI bullshit foto’s.

Vrees mij niet! Ga de datum niet met AI aanpassen :joy:

2 likes

Jouw schuld Folkert! :smile:

2 likes

Ik vind het een heel mooi resultaat!

1 like

Vostokvrijdag :partying_face:

15 likes

Goedemiddag.
Het is nog steeds Vostok vrijdag. :+1:

9 likes

Switcheroo naar de Neptune voor BVV