Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Ik vind het eerlijk gezegd wel cool staan.

3 likes

Fijne Vostok vrijdag!

14 likes

Laat ik dan een horloge om doen die het einde van een reeks geweld viert. Niet dat ze er iets van geleerd hebben maar goed…

Ik ben een dagje vrij vandaag en de datum liet het weer toe dus een mooie gelegenheid om deze schoonheid te dragen.

Fijne Vostok Vrijdag allemaal!

15 likes

Weinig tijd dus oude foto. Paardje maar weer eens.
Fijne Vostok vrijdag mensen!

13 likes

Fijne Boctok vrijdag iedereen.

15 likes

Vanochtend had ik de onbedwingbare neiging om deze Vostok te pakken. Een horloge wat ik bijna nooit draag vanwege de bijna als Chinees plastic overkomende bezel.

Maar omdat nu ook bij mij de bezel niet meer echt ‘heilig’ is :grin:, dacht ik,
kom, hoe zou een andere staan :thinking:

Eerlijk gezegd, weet ik het niet. Het zijn nu wel erg veel (zwarte) cijfers. Hoe denken jullie over deze switch? Of hebben jullie andere ideeën?

Toen ik even rondkeek op de Duitse nevensite van Vostok-Watches zag ik dat de bezel daar ineens ouderwets lunette wordt genoemd. Past toch niet echt bij een Russische Vostok. Vind ik.

Iedereen verder natuurlijk een fijne Vostok-vrijdag, al dan niet met een voor de tuinen dankbaar buitje.

16 likes

Dat kan natuurlijk ook.
Weekendje weg, dus geen Vostok beschikbaar.
Dus een oude foto.

12 likes

13 likes

Ik vind de zwarte bezel mooier.

1 like

Vostok vrijdag.
Iedereen een zonnige Vostok dag gewenst.

12 likes

Leuk!
Bij deze gemoteerd met veer en om de pols.

Ik vond ook dat het bandje het horloge echt afkleed. Ikzelf zou, nu dat ik weet van beschadiging, een 2 piece scoren of van deze een 2 piece laten maken.

Uiteraard, fluted! :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face:

De 170 op staal, blank en fluted bezel.

Fijne Vostok vrijdag!!!
:ok_hand: :tada:

14 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen.

14 likes

Ik doe weer mee!

12 likes

Los van de actualiteit en hoe je daarmee om kunt of misschien wel mee om moet gaan, blijft dit wel een stoer VDV-horloge :+1:

3 likes

Op dit horloge:

Kan de bezel waar dit over gaat:

Wel eens heel erg mooi staan!

Veel plezier toegewenst met het weekend weg

2 likes
1 like

Hier moet ik dus keihard om lachen @D.R

1 like

Goedenavond horlogevrienden,
Boctokduikertje op staal deze vrijdag.

9 likes

Dank voor de crosspost!

:smile: ja joh, dit is een iets andere advertentie dan een Rolex DD 40 uit 2025.

2 likes