Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Hele fijne Vostok vrijdag voor iedereen; ik heb deze nu een paar dagen om en +5 sec per 24 uur lijkt me niet verkeerd voor een horloge van 40 jaar oud!

15 likes

En terwijl de regen binnen no time de sneeuw laat verdwijnen tikt deze heerlijke automaat om de pols. Maar heel eerlijk, vanochtend gepakt vanwege het heerlijk zittende bandje. Was even al het metaal, leer en nylon zat.

Iedereen een fijne Vostok-vrijdag en alvast een ontspannen weekeinde gewenst.

18 likes

Dat is nog eens een serieus fraaie configuratie Charles!
Aftermarket secondewijzer en bezel?

2 likes

Heel eerlijk gezegd, ik weet het niet. Heb hem vele jaren geleden gekocht bij Vostok-watches24, maar dat zegt niet alles. Ik heb daar wel eens combinaties gezien, die ik bijvoorbeeld bij Meranom nooit gevonden heb.

Maar ook ik hou van het beeld. Vind het heel uitgebalanceerd en ingetogen.

4 likes

Aha, dat verklaard! Peter Arms produceert aardig wat mods voor verkoop.
Is nog niet zo eenvoudig een mod te ontwerpen wat direct een dopamine boost in je hersenen oplevert zoals deze.

1 like

Tja geschiedenis…

Slava Gorby

15 likes

Verkiezing mooiste low budget horloge op HF deel 2
@Rhys vostokmod pripyat swimming pool watch

Pripyat swimming pool

1 like

Laatst hadden we het over “mesh” of “ketting” horlogebandjes. De uiteinden tussen de lugs krijgen dan een douchegordijn effect. Echt zoiets wat je de rest van je leven blijft zien als iemand je er één keer op wijst. Grrrrr. :grin:

Dus omdat het Vostok Friday is en omdat ik wel eens wil weten of ik me er nog steeds aan erger: mijn geliefde Vostkokje op een grove mesh. Geniet ervan allemaal en nog gelukkig nieuwjaar gewenst.

(scherper kreeg ik de foto niet, maar dat maakt toch niet uit voor een douchegordijn)

P.S. Yep. Ik erger me er nog steeds aan, ha ha. :wink:

14 likes

:joy:

2 likes

Da’s jammer.
Ik vind het prachtig.
Het enige wat ik dan iets minder vind zijn de eindjes van de laatste spiralen.
Die liggen zo wel heel cru tegen de lugs aan.

4 likes

Ze slopen gewoon je lugs…

2 likes

Inderdaad, en da’s dan dus jammer.
Sterker nog, dat is het niet waard.

3 likes

Goedemorgen allemaal,

13 likes

Goedemorgen!

15 likes

13 likes

Zo, weer afgewerkt .
Meteen ook dit kleintje van een ander bandje voorzien.
Al zeg ik het zelf: het staat haar verdomde goed.

12 likes

Klinkt zo schattig :blush: Is dit horloge vrouwelijk? (grammaticaal gezien uiteraard…:joy:)

4 likes

Door Piet ter adoptie aangeboden. Dus liefdevol mijn allereerste Scubadude opgenomen in de al overvolle Russenkast. Formaat is prima voor mijn pols, maar hij glimt je inderdaad zéér tegemoet. Maar eens bekijken hoe dat gaat bevallen.

16 likes

Mooie kast Charles :+1::heart_eyes:

2 likes

Die kast is het coolest :star_struck:

2 likes