Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Lekker! Het hoort er gewoon bij. Ik heb ooit een poging gedaan een 110750 (Radioroom) van bling te ontdoen, is niet best afgelopen…

Kijk dan, super gave bling bak!

2 likes

Heel veel plezier ermee, Charles! Ik hoop dat hij je zal bevallen. Hij staat je in ieder geval prima!

2 likes

Dat staat zeker prima!

Ik heb ook twee horloges die ik als vrouwelijk bestempeld heb. Dat ligt in mijn geval meer aan de merknaam Jenny…

4 likes

Ik wilde al DIBS roepen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik zie horloges eigenlijk bijna altijd wel als vrouwelijk.
Ik hoor mezelf nou eenmaal niet zo snel zeggen, ik ben gek op hem, ik vind hem leuk, of zoiets.
Hier bedoel ik nix mee en nog veel minder oordeel ik ergens over.
Het past alleen beter bij mij om haar leuk te vinden of gek op haar te zijn .
Ce tout.

4 likes

Zou kunnen… En een stalen band? Die zit toch ook tegen de lugs aan?

1 like

Vostok zeker! Ze vervelen mij nooit en er is altijd wat te doen. :blush:

5 likes

Waar het om gaat is vooral de afgeknipte schakels aan het eind.
Zit daar een scherp randje aan? Dan zorgvuldig glad maken met een fijn vijltje of zoiets.
Bij een stalen band heb je glad afgewerkte eind schakels.

2 likes

Goedemiddag allemaal.

18 likes

Paar weken geleden deze twee Russen binnengekregen, twee Zim-horloges.
Met de bedoeling van deze twee 1 mooie te maken: van de blauwe was het glas stuk, bij de groene was de kast kapot, de lugs waren doorgesleten en een smalle lugs.
Dus ik heb het glas en het uurwerk van de groene in de kast van de blauwe gezet.

13 likes

Netjes! Mooi gecombineerd!

2 likes

Dank je, ik heb een ander groen bandje gevonden dat er nog iets beter bij past.

9 likes

:ok_hand:

1 like

Mooi model kast👍 gezien de kleur van de wijzers had je de kast ook in die kleur kunnen maken?

2 likes

8 likes

Komt je wel bekend voor Richard, Ik zou het kunnen vergulden, wie weet, doe ik dat nog een keer.
Die van jou is ook verguld geweest, wel een heel dun laagje en een ander soort goud, denk ik.
Je hebt me wel op een idee gebracht; ik zal er eens over nadenken. Als je het dan mooi vindt, kan ik die van jou ook wel een verguld laagje geven.

1 like

Heel bekend :grin:

Naast dat het een prachtig uniek horloge is, is het nog het mooiste dat je vrijwel nooit iemand zal tegenkomen met dit horloge om.

3 likes

Nieuwe aanwinst? Mooie Vostok!

2 likes

Mogguh,

12 likes