Het Groene Strand is een langgerekte vallei tussen twee zeerepen aan de westkant van Terschelling. In het midden van de vallei loopt een geul die vroeger in open verbinding stond met de zee. Door regelmatige overstromingen ontstond daar een zoet-zilt overgangsgebied of kwelder, met een bijzondere, zeldzame vegetatie."
En verbluffend mooi. Is veel meer eigenlijk dan een strand.
Ik kwam een fantastische Vostok tegen op Instagram. Een speciale versie, ter ere van de vriendschap tussen de USSR en China. Ik kan helaas enkel een afbeelding sturen, want door die achterlijke “hack” kunnen TL-1 leden nog steeds geen links versturen. Al 28 dagen lang…
Ben de website Watches of the USSR even aan het bekijken. Dit is dus een Generalskie. Maar is er zit een handopwinder in. Deze zou dus origineel uitgerust moeten zijn met de 2416b?
Op een gegeven moment heb je er ook gewoon een dagtaak aan. Toen ik net begon wond ik ook elke avond voor het slapen gaan al mijn horloges even op. Op een gegeven moment vroeg mijn vrouw of ik ook nog een keer naar bed kwam. Toen heb ik het opgegeven.
Ja maar toen was ik nog jong en onbezonnen. anderhalf jaar geleden
Ik begon met een stuk of drie automaten en ik vond het gewoon een mooi gezicht als ze (enigzins) gelijk liepen. Maar ja, toen liep het uit de klauwen met Russen verzamelen en nog een berg andere horloges erbij… Ik ben niet voor niets aan het opruimen nu
Dit is de tip @Sander64. Gewoon zorgen dat je genoeg Vostoks hebt om een datum in de buurt te kunnen kiezen. Je bent al aardig op weg
Daar heb ik dan weer geen last meer van omdat ik niet bezig kan blijven met horloges naar Dirk sturen Verder draag ik hooguit 2 dagen per week een Rus, genoeg andere leuke horloges in de collectie.
Stel je hebt 3 auto’s. Laat je bij de 2 niet gebruikte ook constant de motor lopen?
Beetje kromme vergelijking, maar je snapt hem denk ik.
Staat mij tegen om horloges te slijten die ik even niet draag.
En nee geen quick set, maar ze hebben wel een soort semie quick set.
Maar daar ben ik zelf helemaal vanaf. Er is al uitgebreid over van gedachten gewisseld hier.
Genoeg horloges voor genoeg dattum keuze. Prima idee!
Maar ik heb de ervaring dat met 7 Amphibia’s, waarvan er 2 echt niet goed lopen en 2 matig, ik toch soms weken moet wachten om een geschikte andere te pakken.
Ze staan of allemaal nabij de 18e of de 2e
Ik ook niet. Ik heb er nog maar drie met datum waarvan er een naar @DirkT onderweg is voor een nieuw glaasje en twee zonder datum. Dat is nog makkelijker