Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

:rofl:

2 likes

Realiseer mij net dat ik er al 4 zonder datum weer heb verkocht.
En 2 er van liepen echt goed. :wink:

4 likes

Ik mag ook niet klagen over de betrouwbaarheid van de twee die ik heb.

4 likes

Dank voor alle datumtips van verschillende kanten.
De gouden tip staat er nog niet bij.
Hier komt ie.

Trek je nix aan van de datum op je horloge.

5 likes

Nah, ik gebruik de datumfunctie met enige regelmaat ook zoals hij bedoeld is. Om de datum af te kunnen lezen. Als ik dan een horloge met datum draag, dan is het wel zo handig dat de datum ook goed staat.

5 likes

Doe ik ook niet, kan de datum sowieso niet goed meer lezen zonder leesbril tenzij het horloge een datum pukkel heeft.
Een datum, je kunt je maar ergens druk over maken… :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

6 likes

Uh …:thinking:
:wink:

Goedemorgen mensen!

16 likes

Mee eens. Vaak is de locatie van het datum venster een inbreuk op het ontwerp van de wijzerplaat. Liefst geen datum venster.

15 likes

Nog afgezien van het ontbreken van snelverzet :wink:

4 likes

Wat een kanon! :+1:

4 likes

17 likes

Die 100 kast is net wat eleganter. :+1:

4 likes

Voor mijn pols is het perfect en zo’n shark mesh draag heel comfortabel. Qua gewicht ook goed in balans.

4 likes

Gerard biedt overigens ook een leuk horloge aan. Een Vostok Europa. Is dat vooral voor de exportmarkt?

Ik zou ook een vostok moeten hebben, ik voel me op vrijdag namelijk erg buitengesloten, daar ik geen tekst of markeringen op de bezel wil hebben, denk ik dat het deze www.vostok-watches24(dot)com/catalog/modification-amphibia-100/1627/ gaat worden.
Zien jullie er iets geks aan?

Bij voorbaat dank?

3 likes

9 likes

Niets mis mee toch?

Enneh… Je moet je niet verplicht voelen een Vostok te dragen hoor. We zijn hier heel open minded en vergevingsgezind.

4 likes

Haha, dat weet ik, maar er brand wat in de zak.
Ik dacht dat jij trouwens een horloge met merknaam op de bezel, ik kan die foto niet vinden maar in dat geval vond ik het wel mooi!

2 likes

Niet dat ik weet… Ik heb er alleen twee waar Boctok voluit geschreven op de wijzerplaat staat:

13 likes

Deze 2 zaten ook in de overweging!
Waar ik het over heb was volgens mij geen Vostok, en ik ben ook niet echt zeker of jij het ook was, dit alles om het makkelijker te maken😀
De keuze voor de racer was het soort van 3d effect op de bezel.

2 likes