Ik vind m prachtig, maar ik heb nu echt teveel horloges
Dat waren ze, geloof dat de moderne qua kwaliteit wel wat te wensen overlaten…
Nouja een Slava voor de middagwissel:
Enkel schaamte past mij ![]()
Toch even het deksel eraf gewipt en zie, het uurwerk is een Luch 2356.
Neemt niet weg, dat Drex misschien wel een punt heeft. De overlap heeft niet een duidelijke meerwaarde, dus waarom hij dan wel zo ontworpen is?
aanvulling >
… of het moet een subtiele grafische verwijzing zijn naar het gegeven dat het communisme achter de vleugels van de russische tweekoppige adelaar staat…
Dat zeggen we allemaal. Kunnen nooit genoeg zijn.
![]()
Ik ben 29. In deze fase in mijn leven zijn er financieel verantwoordelijkere uitgaven te bedenken. Ik woon nog thuis ![]()
Niet mee eens. Ik heb er nu zoveel (ca. 15) dat het al bijna zover is dat ze niet allemaal aan bod komen en dat is jammer. Horloges enkel verzamelen om ze in een doosje te hebben spreekt me niet aan.
Yes! Iemand die jonger is dan ik!
Goedemiddag, beste horlogevrienden,
Het is vrijdag, Boctok-dag.
Kast is opgeknapt met behoud van de krasjes en de plaat is opgeknapt.
Bij wijze van spreken dan. ![]()
Cool met die datum op 6 ![]()
Mooi exemplaar met een mooi passende band.
Prachtig exemplaar Peter ![]()
Beetje laat, maar toch nog een fijne Boctok vrijdagavond. Vandaag bezig geweest met het servicen van een Raketa dresser. Ehhhh, herstel. Heb er uitsluitend naast gezeten en theoretische en praktische ondersteuning gegeven aan een neefje van mij die het onderhoud van zijn Raketa helemaal zelf wilde doen. Respect, eerste keer.
Mooie!
Toevallig ook nog foto(¨s) betreffende Raketa?
Heb ook nog eens gekeken.
Van mijn 7 Amphibia’s met datum,
is dit model de enige met de datum op 6.
Interessant eigelijk. Zichtbaarheid van datum op 3 is beter? ![]()
Ik vind de datum op 6 het mooiste. Enige horloge dat ik heb dat het heeft is de Tissot Seastar.
Ja zit wat in. Mooier symetrisch.
Nog geen foto’s maar goed dat je het zegt. Zal de rechtmatige eigenaar ernaar vragen.
Vrijdag leggen we er de laatste hand aan dus wellicht komt er een foto van het eind resultaat.