Nog steeds actief, circa 1,5 jaar geleden een LCD Elektronika bij hem gekocht. Uiterst vriendelijke man die alles vlot regelde, alle boycots omzeilend. Yannick heeft 'm overgenomen en ook weer doorverkocht maar ik weet niet aan wie.
Vandaag aan de Raketa van Ricardo gewerkt. Ik heb het oude chroom gestript, daarna gepolijst en een koperstrike gelegd, daarna nikkel, palladium en afgewerkt met chroom.
Dat is een mooi bandje! Dan denk ik dat je deze niet gaat gebruiken; dan haal ik 'm er wel af als je weer langskomt. Ik ga morgen verder met de Zim, die wil je verguld hebben toch?
Ik zal wel zien, ik ben wel benieuwd hoe het eruit zou zien met goud bij een witte plaat.
Om er een speciaal horloge van te maken, zou ik hem wel vergulden. Dan ben jij de enige in de wereld die zo’n horloge heeft. Kan ik niet bewijzen natuurlijk. Misschien is er nog zo’n malle die dat heeft laten doen, maar dan toch wel zeer weinig mensen.
Als het niks is, dan kan ik weer palladium over het goud leggen. Dan is het nog specialer, dan ben je zeker wel uniek met zo’n horloge, haha
Ik ga het proces op de foto’s zetten, net zoals bij de Raketa en de Pontiac vandaag. Als de palladium erop zit, geef ik je een seintje. Misschien wil je het dan zo houden of toch doorgaan met goud.
Dat idee heb ik dit weekend al gehad en was daarmee begonnen. Om de een of andere reden ben ik daarmee gestopt; ik dacht dat ik de stem niet uit de vergulde kreeg. Zal wel zijn gelukt, maar ik was ermee gestopt.
Ik had nog een gave Komandirskie gezien die te koop stond op de subreddit voor Vostoks, ook voor een mooie prijs, blijkt een vuile oplichter te wezen die alle foto’s jat van de watchexchange-subreddit, behalve de foto met bewijs dat het van dat account afkomt. Blijf goed opletten, allemaal!