Vandaag een zaka mo komandirskie voor de afwisseling.
Breek me de bek niet open. Man man man man…
Best even stress.
Toen die wachtwoord herstel ook niet werkte dacht ik even, “zal toch nie…” ![]()
Krijg nu net 4 emailtjes achter elkaar binnen, van pogingen gisteren. Wat ik al hoopte.
Nu ook nieuw wachtwoord kunnen invoeren. ![]()
Relax man! ![]()
Dat! Het is mooi weer. Benen omhoog in de relaxstoel, drankje erbij, boctok aan de pols en HF volgen.
![]()
Voor de liefhebbers bij onze oosterburen, ik heb geen idee of die prijs nog een beetje conform is, maar deze gebruiker verkoopt over het algemeen voor schappelijke prijzen.
https://uhrforum.de/threads/vostok-schiffs-u-boot-uhr-original.624845/
Die is wel gaaf! Ik hoef 'm niet per sé, maar hij is wel leuk.
Goedemorgen. Ik ben er nog hoor maar de aandacht is een beetje van horloges naar andere bezigheden verschoven.
Goed om te horen ![]()
Is dat familie van Proton mail?
![]()
Ik mis op die foto nog wel de rakia, dat koop je daar in hergebruikte plastic 1 liter waterflessen op de markt, alcoholpercentage ergens boven de 400%…
Raketa bandje is binnen:
En ook maar 2 Nato’s besteld, Hier Sturmanski Open Space op zwart:
Morgen uiteraard een Vostok met de andere Nato
Yip. Hetzelfde bedrijf. Solide software met de focus op privacy en veiligheid. Verder open source en niet op winst gericht. Dus sympathiek.
Ik heb geen verstand van modden, maar het ziet er wel leuk uit!
(Ik heb vorige week een vrij nieuwe Amphibia gereserveerd, nog even twee weekjes wachten voordat ie opgestuurd kan worden
spannend!)
Vostok bezels wisselen is makkelijker dan een bandenwissel, weet dan niet of dat met een seiko bezel mogelijk is.
Seiko bezel?
Wanneer ik bezels kocht waren ze passend voor bepaalde types Vostok kasten. Kan mij niet voorstellen dat een Seiko kast precies dezelfde maten heeft. In jouw geval moet de bezel passen op een 420 kast. Die kast heeft een wat kleinere buiten diameter. Dus met grote diameter bezels moet het gedeelte boven de kroon wat hoger zijn. Vandaar dat ze kast types noemen.
Hier een heel fraaie Am watches bezel. Maar Meranom had ook prima bezels, maar zoals overal, alle waar heeft zijn prijs.
(Misschien ze het Seiko noemen omdat die met dit model bekend zijn geworden? )
De Am watches op mijn 090
Meranom bezel op een scuba, heel wat combinaties uitgeprobeerd.
Met wisselend succes, maar dan maar weer wisselen. ![]()
Nee, gewone Seiko bezels passen niet. Het zijn Vostok bezels waar een Seiko insert in past.