Daar komt de mijne ook vandaan
Peter Arms heeft ook losse wijzerplaten voor Boctok Amfibia configuratie.
Volgens mij is zijn dochter, maar dat weet ik in het geheel niet zeker, actief geworden vanuit Berlijn. Vooral het ‘kleine spul’, nauwelijks horloges, maar minder verzendkosten en geen bijkomende invoerkosten.
Vostok-world24.com voor de geïnteresseerden.
Goedemiddag horlogevrienden, ik heb zojuist een pakketje opgehaald met daarin een Boctok.
De verkoper heeft er uit vrije wil een extra bandje bijgevoegd, wat erg sympathiek is.
Ben benieuwd hoe het eruit zal zien.
En hier is mijn NA, valt niet tegen.
Het bandje staat ook wel aardig.
Wel weer moeilijk te fotograferen met het logo erin; die sunburst zit in de weg.
Fijn weekend en een fijne Boctok-dag voor jullie allemaal.
Zo heb ik het ook begrepen Charles. Goed initiatief.
Het uurwerk loopt fantastisch, ik heb het iets afgesteld. Ook de beat error kun je makkelijk afstellen.
De liftangle weet ik niet, ik had keus uit 42, 44 en 46. Ik heb 46 genomen, maakt verder niet uit.
Weet iemand welk kaliber dit is?
Dankjewel Tim, mooie Raketa heb je om de pols. Jij ook gefeliciteerd met deze NA.
Heel vet deze!
Thanks mannen, ik vond hem ook wel funky ![]()
2414a liftangle 42gr Wolter.
Bedankt, Dirk.
Boctok vrijdag, dus de duikertjes even bij elkaar op deze speciale dag. Buran wilde geen plaats maken, dus die staat er ook bij.
Van harte gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst
Een heel mooie Raketa, Tim. Maar eigenlijk verdient ze een stedenbezel in cyrillisch schrift. Toch?
Dat is zeker leuker, maar als losse bezel bijna niet te vinden en vaak veeel te duur.
Ik heb nog wel een kneusje in de opknapbak liggen:
Nou, is dat het opknappen van de bezel niet waard? New York ziet er wel een beetje bescheten uit maar dat past wel bij die stad. ![]()