Yelstin die dronken en al bovenop een tank klom om een staatsgreep af te wenden, onvergetelijke beelden en niks om je voor te schamen!
Oh, da’s wel mooi! Ik had ook wel wat negatieve dingetjes gelezen over 'm, maar dit laat me wel lachen.
CWC, MKII, Sangin, Tudor… heel veel.
Qua horloges doe ik niet aan politiek en voor de rest eigenlijk ook niet heel fanatiek. Zoals Sting het al zong:
There is no monopoly of common sense on either side of the political fence
Vakantie naar USA of dragen Russiche horloges is voor mij geen probleem, integendeel.
En Russisch volkslied is inderdaad prachtig, net als Russische literatuur (Dostojevski) en kunst (Repin) en zelfs sommige horloges kunnen mij bekoren.
Die Elektronika gaat er komen, al moet ik waarschijnlijk een LOI cursus volgen om er melodietjes uit te krijgen.
LOI cursus volgen om er melodietjes uit te
Nee gewoon K1 en K2 gelijktijdig indrukken, voor wisselen van melodie ![]()
(In de geactiveerde alarm mode) maar ik moet het zelf nog weer controleren. Was alweer een tijd geleden. Maar @Charles2 kan het nu vast wel beter uitleggen. ![]()
Voor wie “modern” Rusland beter wilt begrijpen kan ik het boek “De Kremlinfluisteraar” wel aanraden.
Begrijpen betekent overigens niet goedkeuren van het regime, verre van.
Dat heeft mijn interesse wel gewekt en daarna ben ik naar jullie en al die gave Vostoks overgewaaid.
Om hieraan nog wat toe te voegen, Hardbassmuziek en Russische dashcams vind ik ook wel leuk!
Tri Poloski oftewel de drie strepen van Adidas.
of en hoe ik een video kan uploaden.
Kan niet, enkel via YouTube, had ik een keer gemaakt met alle melodieën maar na verkoop het filmpje weggegooid. Horloge heeft een optie waarbij je met 1 knop door alle melodieën rouleert.
Staat leuk die stalen band, heeft Yannick die eraan gezet of jij?
Leuk “mijn” Elektronika weer terug te zien.
al die Vostoks in de kast
Ik wil geen enkel horloge met militaire zaken in mijn verzameling, ongeacht uit welk land ze komen.
op mijn cv staat onder meer ‘militair’
Bij mij 16 maanden militaire dienst, dat vond ik wel weer genoeg, is een apart topic voor.
Wie de wijsheid heeft, mag het mij zeggen.
Heb ik niet maar ik vind dat er in elk land ook veel lieve burgers en soms een paar slechteriken wonen dus dat geldt ook voor Rusland en daarom blijven mijn “niet militaire” Vostoks voorlopig.
militaire horloges
Amerikaanse speciale eenheden dragen Casio, tsja…
Vakantie naar USA
Geen zin in, ongastvrij douane volk op de vliegvelden alleen al…
In Rusland stemmen ze op een dictator omdat ze gedwongen worden, in de VS doen ze dat vrijwillig, dat vind ik nog veel erger.
Die Elektronika gaat er komen
Zeker doen! Ze zijn zo leuk!
LOI cursus
De Engelstalige handleidingen staan gewoon op de website van de verkoper.
ongastvrij douane volk op de vliegvelden alleen al…
Inderdaad. Schoenen uit! Kortaf.
Maar daarna kom je in het ouderwets vriendelijke Amerika.
Ik kreeg zomaar een Amerikaans zakhorloge gratis mee van een oude dame met een groot antiquariaat. Er stond ook een postkoets en ik vertelde over de paarden en rijtuigen van mijn vader. Verder kochten wij niks, voor de duidelijkheid.
Of die man die voor ons uit ging rijden in een grote buitenwijk omdat we verdwaald waren met de camper.
Waar je ook bent in de wereld, de mensen zelf zijn meestal niet het probleem.
En…naar horloges mensen.
Yip. Je geheugen doet het nog prima!
Had ik nog liggen. Past nèt, maar al met al is het dan wel redelijk iel om de pols. Wilde ooit nog eens kijken of zo’n elektronikakast ook op een soort bundstrap zou passen, maar dat is er nooit meer van gekomen. Misschien iets voor één van de komende avonden om uit te proberen.
Yip. Je geheugen doet het nog prima!
Nu willen we ze natuurlijk wel horen ![]()
![]()
![]()
![]()