Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Thanks Jan. :+1:

2 likes

Ik had al gereageerd in het NA-topic, maar wat is deze gaaf zeg. Hopelijk heb er heel veel plezier van!

3 likes

Ik heb deze (bijna) kras vrije Boctok gisteren gekocht voor het astronomisch lage bedrag van €5,39. Leuk!

19 likes

Nu op zoek naar de Vostok Banana. :banana: :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

??? Vostok Banana etsy

3 likes

Eerder een ei als ik het zo zie.

Interessante wijzerplaat!

Gefeliciteerd man. Voldoening na zo lang zoeken. Heel veel plezier ermee. Het is tenslotte ook een mooi ontwerp. Geinig detail is dat vooral de backcase het belangrijkste onderdeel is van je horloge. Alles is op één of andere manier wel los te koop maar zo’n achterdekseltje is toch wel uniek.

7 likes

Ik dacht inderdaad zo’n wijzerplaat een keer tegengekomen zijn, en bij zoeken daarnaar stuitte ik op: Vostok Watch Amphibia Caseback Pripyat
:joy:

3 likes

Dat is handig. Kwestie van zelf even de nummers erin slaan 1/200. Meeste waard.
Grapje, niet serieus nemen.

8 likes

In de door mij gevonden staat het jaar 1986 gegraveerd, in de echte staat op die plaats “12E”
Ze zijn niet helemaal identiek.

4 likes

Dat het je goed gezien Ricardo. :+1:

2 likes

Vostok amfibia vintage periode correct Russisch duikhorloge
Zie omschrijving

Gevonden voor de knutselaar, er zit een wijzer los. 5 tientjes.

3 likes

Je hebt het mooi geanalyseerd ik had dit stukje ook gevonden

4 likes

8 likes

Loopt perfect! Er zit wel een wijzer los die rondslingert, klein detail :grin:
Ik wil deze verkoper wel vragen of hij mee wil doen aan het foto topic “de beste aardappel foto” :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Je hebt de boodschap Vincent? @Pimpelmees ? “Buy the seller” zou ik hier zeggen. :slightly_smiling_face:

4 likes

Ook geweldig is zijn tip: laat het horloge op tafel liggen of draag het terwijl je je pols zo houdt dat de wijzerplaat steeds omhoog kijkt. Dan is er niets aan de hand :joy:

4 likes

Echt! :grimacing:!
Dat had ik nog niet gelezen. Ongelooflijk! :open_mouth:

“Licht en geluid”, ik dacht, ja die doet hopelijk niet ook de camera. :wink:

3 likes

En bij de omschrijving zetten, met origineel passende Russische band, en dan niet de moeite doen daar een fotootje van te plaatsen.

5 likes