Show je Atmos, tafelklok of (reis)wekkertje

Leuk ding, en hoe klinkt hij?

Hier de T-clock binnen. Tof ding, maar hij is behoorlijk luid :sweat_smile:

8 likes

Leuk ding! Hard geluid kan wel irritant zijn inderdaad. Balen dat deze niet zo stil is. De JLC valt erg mee qua volume gelukkig.

1 like

Die stolp werkt waarschijnlijk ook als een versterker

1 like

Ja was fijn geweest als hij wat stiller was. Misschien moet ik hem op een andere plek neerzetten. Heb hem op m’n bureau staan omdat het een prima maatje is daarvoor, maar het geluid is dan erg aanwezig.
Denk maar eens ergens op een kast zetten.

Als ik met een uurwerkje bezig ben is het ook wat onpraktisch, dan wil ik het uurwerkje horen, niet de klok :sweat_smile:

Ja klopt, als je die eraf haalt is hij al stiller. Zou misschien ook schelen als ik een randje vilt onder de stolp leg.

2 likes

10 likes

9 likes

Oei! Heel vet!! NA?

Nog niet eerder een NA gemaakt, zover ik kan mij herinneren. Beetje druk, maar wie weet.
Prachtige klok! Ik wil hem een beurt geven, iemand bekend met de service en prijzen van cartier? PM mag ook :grin::grin:

Imhof reiswekker. Klok en wekker werken prima, wel hoorbare tik.

4 likes

Is er een handboek of een website met informatie over Cartier tafelklokken?
Ik kan echt bijna niks vinden over mijn Pasha tafelklok :frowning:

Het boek: Le Temps de Cartier

Ik verzamel referentie boeken, en heb er heel wat, altijd handig.

4 likes

Wow, super bedankt!!

Bulova deskclock met 214 stemvork uurwerk

1974 uitgegeven door de Amarillo bank

15 likes

De achterkant van deze Cartier Tank is al mooi afgewerkt met het gepolijste C-logo verwerkt in de voet die een gezandstraalde afwerking heeft. Daarnaast een radial geborstelde finish op de afdekkap met een gepolijste rand rondom. Mooie details.

Ik had niet verwacht onder die afdekkap nog een keurig afgewerkte, ditmaal subtiel verticaal geborstelde plaat tegen te komen met ook hier de Cartier-naam

8 likes

10 likes

Heb deze al heel wat jaartjes bij de tv staan.

11 likes

5 likes

Zie regelmatig DIY kits voorbij komen van deze .
Heb jij hem zo gekocht, of heb je hem ook zelf in elkaar gezet?

Nope heb hem zo gekocht. Waar zie jij ze voorbijkomen dan tegenwoordig? Is dat met echte tubes of van die led dingen?

13 likes