Show je budget horloge waar je veel plezier aan beleeft

Ook een (specifiek) mod-monster
Ooit voor (ik geloof) 45 dollar uit Amerika laten komen (dat ging toen nog)

6 likes

Oh yes, de Patek 6119G-001 is inderdaad de mooiste PLUS de hele merkhistorie en alles waar ze überhaupt als merk voor staan. :smile: Draag deze budgetbeauty met trots, jij snapt het John!

2 likes

Squales die gebruikt worden op zee, zijn de beste Squales.

1 like

Deze Timex is voordelig en geeft mij veel plezier. :slightly_smiling_face:

12 likes

Vandaag de blauwe versie om van het horloge waar dit topic mee gestart is.
Ik vind het nog steeds een prachtig ding.

11 likes

[quote=“SRADracer, post:78, topic:569102, full:true”]

Dus degene die een Zenith een budget horloge vindt, mag dat vinden, maar degene die dat niet vindt, mag dat niet vinden? (Je zegt nl. letterlijk dat die persoon daar niks van mag vinden…)
Beetje vreemde gedachtegang.

3 likes

Prisma in NOS conditie automaat was 49 euro en loopt perfect.

Uit 2013/2014.

10 likes

Voornamelijk omdat ik Nomos oprecht heel tof vindt heb ik hier altijd een beetje dubbele gevoelens bij, maar Nomos staat gewoon niet om mijn pols door de lange Lugs.
Hij is toch wel heel leuk om te zien, en de kwaliteit is eigenlijk nog best indrukwekkend.

12 likes

Ik heb als voormalig verzamelaar en notoire horloge flipper horloges gehad in écht alle prijsklassen. Echter, de prijs/kwaliteit ratio is tegenwoordig volledig zoek in het duurdere segment. Inherent beleef ik tegenwoordig véél meer plezier in het kopen van goedkope horloges.
Het verhaal achter deze, ik heb jaren geleden een mooie datejust gehad maar die was met zijn 36mm echt te klein (persoonlijke voorkeur) voor mijn 20cm pols. Met de huidge prijzen is het grotere model het voor mij absoluut niet waard. Toen kwam ik deze tegen. 39mm Addiesdive. Datejust elementen, gecombineerd met explorer elementen. Een Chinees huzarenstukje van gejatte design elementen. Doch, ik vind hem helemaal geweldig😂.

Voor dit geld (€70) koop je met geluk een paar pakken melk en een dozijn eieren. Dirt cheap, maar grappig genoeg momenteel mijn absolute favoriete horloge uit mijn collectie tussen veelal Zwitserse knallers.

Zowel op jubilee als leer…loving it.

21 likes

Minimalistisch design, automaat en prettig metalen band, vooral bij zweten.

6 likes

9 likes

Dit horloge heeft eigenlijk alles wat ik wil en is mega praktisch. Draag deze nu al twee jaar (vooral in de zomer). 20 euro, 100% plezier :ok_hand:

10 likes

Zonder twijfel deze Marlijn trio en tevens vaste vakantie set.

13 likes

Degene die het een budgethorloge vindt mag dat vinden. Dan kan een ander gaan zeggen dat dat niet zo is, maar als het voor hem een budgethorloge is, kan een ander hoog of laag springen, dan blijft het voor hem een budgethorloge. Een ander gaat voor jou niet bepalen wat een budgethorloge is.

1 like

Die kan best door de beugel, is geen flagrante kopie, toch?

2 likes

Deze duiker van Casio heb ik ook op het oog, maar helaas te groot :frowning: Zou zo gaaf zijn als ze 'm in 40mm zouden uitbrengen.

2 likes

Er is ook een 36 mm uitvoering maar met maar 5 bar druk en geen visje op de dial.

3 likes

Oh die is wel cool! Volgens mij zelfde formaat als mijn Casio hierboven. Wel jammer dat dat visje er niet op staat. Toch wel een leuk detail.

1 like

Welke ref is dit :star_struck:

1 like

Nice👌🏼

Je was er op tijd bij, inmiddels kost deze ongeveer het dubbele.

Goede investering dus ook nog :rofl:

2 likes