Show je budget horloge waar je veel plezier aan beleeft

Pulsar, mijn favo merk vroeger. Heb deze dan ook al ruim 25 jaar denk ik. Was toen echt geen budget horloge voor mij :sweat_smile:

9 likes

Dank u!

Als u geïnteresseerd bent zou ik aanraden de website in de gaten te houden.
Ze hebben namelijk regelmatig aanbiedingen waar horloges ineens met flinke kortingen over de digitale toonbank gaan!

1 like

Erg mooi!

4 likes

Duidelijkere foto @amusicar

Vrij compact voor 41mm

12 likes

53 euro op Amazon Japan.

50 euro op Amazon.nl

50 euro Plaza Rotterdam

5 likes

Het is weer wennen aan digitaal, maar we zullen zien. :+1:

11 likes

Mijn ouwe trouwe Seiko. Heeft ooit 100 euro gekost en heeft al 5 batterijwissels gehad. Prima horloge voor dagelijks gebruik.

8 likes

Ik heb eens ingezoomd. Auw.

1 like

Nog altijd heel blij met deze neo-vintage citizen

12 likes

Voor mij de AVI-8 Flyboy,volgens mij kostte deze 10 jaren geleden nog geen €100,-

8 likes

Ik heb precies deze en ook precies hetzelfde gevoel erbij. Heerlijk zomers en zorgeloos. Zeldzaam voor mij als perfectionist en beschermer van bijna al mijn horloges. Altijd erg voorzichtig

1 like

Dit simpele Diesel horloge als bijvangst op marktplaats gekocht voor 10 euro. Andere strap op gezet, nieuwe batterij erin en gewoon simpelweg gebruiken en genieten. Loopt netjes op tijd, zelfs voor een quartz.

8 likes

Wat een narigheid, ik voel met je mee.
Goed dat je het even meldt in een topic over budget horloges.:man_shrugging:t4:

1 like

Even een “omega” hier die imho buiten de “zenith” en Dj discussies in dit topic valt. No way dat een Zenith budget kan zijn. Ik heb zeer veel plezier van mijn moonswatch. Ik denk dat zij wel in dit topic past omdat een interpretatie van het topic zou kunnen gaan over “horloges die met onterechte minachting worden bejegend”, daaronder valt voor mij de moonswatch, gezien sommige meningen over dit horloge. Ik draag deze tweedehands op een aftermarket, niet de originele, band dat maakt het een heerlijke beater.

Daarnaast, 100% on topic, een van mijn heerlijkste budget beaters.
Helaas ooit verkocht, nog steeds spijt van.
Mijn vintage pisang ambon groene Ruhla

8 likes

Haha dit is toch een hard gegeven!:smile::crazy_face:
Je mag stellen, uiteraard voor een quartz…

4 likes

Deze twee zijn mijn favorieten. De Lorus heeft echt insane lume! En de Casio Royale behoeft natuurlijk geen enkele introductie :smiley:

10 likes

Blijkbaar wel :ok_hand:t3:
Deze paus had smaak.

6 likes

Sprak vandaag iemand die deze om de pols had:

A168WA-8AYES

Casio Vintage

Stond erg goed, mooie bracelet met taper. prijs was 30 euro geloof ik

3 likes

Bijzonder goede kwaliteit voor de prijs en heeft me doen beseffen de 37mm een mooie maat is voor mijn pols.

8 likes

Ook vreemd dat hij er veel plezier aan beleeft, terwijl deze weinig gedragen wordt…

2 likes