Pulsar, mijn favo merk vroeger. Heb deze dan ook al ruim 25 jaar denk ik. Was toen echt geen budget horloge voor mij
Dank u!
Als u geïnteresseerd bent zou ik aanraden de website in de gaten te houden.
Ze hebben namelijk regelmatig aanbiedingen waar horloges ineens met flinke kortingen over de digitale toonbank gaan!
Erg mooi!
Mijn ouwe trouwe Seiko. Heeft ooit 100 euro gekost en heeft al 5 batterijwissels gehad. Prima horloge voor dagelijks gebruik.
Ik heb eens ingezoomd. Auw.
Ik heb precies deze en ook precies hetzelfde gevoel erbij. Heerlijk zomers en zorgeloos. Zeldzaam voor mij als perfectionist en beschermer van bijna al mijn horloges. Altijd erg voorzichtig
Dit simpele Diesel horloge als bijvangst op marktplaats gekocht voor 10 euro. Andere strap op gezet, nieuwe batterij erin en gewoon simpelweg gebruiken en genieten. Loopt netjes op tijd, zelfs voor een quartz.
Wat een narigheid, ik voel met je mee.
Goed dat je het even meldt in een topic over budget horloges.
Even een “omega” hier die imho buiten de “zenith” en Dj discussies in dit topic valt. No way dat een Zenith budget kan zijn. Ik heb zeer veel plezier van mijn moonswatch. Ik denk dat zij wel in dit topic past omdat een interpretatie van het topic zou kunnen gaan over “horloges die met onterechte minachting worden bejegend”, daaronder valt voor mij de moonswatch, gezien sommige meningen over dit horloge. Ik draag deze tweedehands op een aftermarket, niet de originele, band dat maakt het een heerlijke beater.
Daarnaast, 100% on topic, een van mijn heerlijkste budget beaters.
Helaas ooit verkocht, nog steeds spijt van.
Mijn vintage pisang ambon groene Ruhla
Haha dit is toch een hard gegeven!
Je mag stellen, uiteraard voor een quartz…
Deze twee zijn mijn favorieten. De Lorus heeft echt insane lume! En de Casio Royale behoeft natuurlijk geen enkele introductie

Sprak vandaag iemand die deze om de pols had:
A168WA-8AYES
Casio Vintage
Stond erg goed, mooie bracelet met taper. prijs was 30 euro geloof ik
Bijzonder goede kwaliteit voor de prijs en heeft me doen beseffen de 37mm een mooie maat is voor mijn pols.
Ook vreemd dat hij er veel plezier aan beleeft, terwijl deze weinig gedragen wordt…