Het is zondag, je zit vast op HF of op Chrono24 je “research” te doen zoals ik. Dus misschien leuk om een nieuwe topic hiervoor te maken.
Show (een deel) van je Chrono24-lijst:
Het is zondag, je zit vast op HF of op Chrono24 je “research” te doen zoals ik. Dus misschien leuk om een nieuwe topic hiervoor te maken.
Show (een deel) van je Chrono24-lijst:
Dit is Hors catégorie!!
Geinig idee. De mijne is best kort. Komt ook omdat ik mijn vizier op de nieuwe Baltic en XII heb gezet.
Dan maar zo:
Maar dit is hem:
Durf geen piepan te kopen zonder een expert dus staat al heel lang op mijn lijst.
Research
Dat zijn er teveel man.
Die Citizen is vet!
Mijn lijstje is momenteel niet zo lang
Wat betreft de Sinn zou een zwarte of blauwe plaat ook wel kunnen. En misschien komt er binnenkort nog een smiths Everest bij op het lijstje
Je Chrono24-lijst kan nooit te lang zijn
Als je jezelf niet compleet gek wilt maken, kan hij zeker wel te lang zijn!
Die Citrine is wel echt de leukste! Maar Sinn = sowieso cool
Laten we eerlijk zijn: die fase hebben we allen allang bereikt
Maar helaas ook niet heel makkelijk te scoren en ik ben niet zo fan van kopen buiten de landsgrenzen
Oe, jij stiekeme tony. Die doxa heb ik ook al naar gekeken. Staat er al enige tijd op. Denk zelfs dat ik hem al eens in ‘wat had je willen dragen’ heb gepost.
O, ja. Mijn lijstje… Dat is nooit korter geweest. Mss gaat die doxa er wel weer op
Hoe denk je dat ik erop gekomen ben?
Inderdaad
Mijn lijstje werkt ook vooral zo dat ik er een hoop dingen op zet en na een paar maanden kijk wat er nog steeds prikkelt. Dat moet er dan misschien wel een keer komen. Het meeste blijkt na een week of wat toch weer van de lijst af te vallen.
Mijn favorieten, inclusief dubbelingen, om wat inzicht te geven waar mijn haalbaar dromerige gedachten naartoe zweven…
De Nomos staat er sinds gisteren bij, omdat het idee van een horloge op bracelet gewenningen uitzoekwerk vergt.
Nu is het slechts een kwestie van wachten totdat ik een van mijn listings in dit topic voorbij zie komen
Of dat er andere kapers op de kust zijn die één van onze/mijn favorieten ‘scoren’, de goedbedoelende deler teleurgesteld achterlatend.
En ik maar afvragen waarom mijn advertenties altijd maar 1 reactie krijgen per 30 likes