Show je DumeT bandentooltje

:joy: dank het wel

1 like

:scream::scream::scream: kijkt naar zijn mappen vol met ongebruikte tropics en isofranes…

hoarder-trash (1)

1 like

tot nu toe, 310 geleverd, 311 en 312 staan in bestelling… 313 zou 'm bestellen… heb de bestelling nog niet binnen zien komen… ben blijkbaar niet de enige die wel eens wat laat is :smiley:

Nu doende met een batch van 25 stuks, 20 bodies zijn reeds aan 1 kant bewerkt,
Voldoende inserts en O-ringen op voorraad om die 25 stuks uit te leveren.

'k kwam er tevens achter dat er een foutje ingeslopen was… ik had bij een serie bodies dat de groeven niet op de goede plek zaten, hoe kwam dat?.. 't tooltje voor die groefjes was niet op de juiste manier afgesteld… de “0” ligt bij dat beiteltje niet aan de voorkant, maar in het midden… daar kwam die afwijking van 0.5 mm vandaan… Toen ik eerder vandaag de machine instelde voor het draaien van de bodies, heb ik dat als eerste in orde gemaakt… de programma’s zaten nog in het machinegeheugen, 'k moest 2 gereedschappen verwisselen, en de draaibank een meter Titaniumstaf in z’n achterste steken… Grote groene knop… ko…nee… geen koffie met dit warme weer… 'k had een flesje ijsthee mee…

18 likes

Ben er ook blij mee!

7 likes

Toch is t wel leuk om te zien dat ik niet de enige was die zo’n tooltje miste :rofl:

Jammer wel dat alle andere bezitters mooiere foto’s maken dan ik :rofl:

4 likes

Zo begon alles :smiling_face_with_three_hearts:

https://www.horlogeforum.nl/t/weet-iemand-een-springbar-tool-voor-aan-je-sleutelbos/

Was toen juist ook zoiets aan het zoeken voor op reis te kunnen meenemen :blush:

2 likes

Mevrouw Dao krijgt altijd een kussentje voor haar knietjes. Win-win.

2 likes

Geen pijnlijke knietjes en de tuin lekker aangeharkt en onkruidvrij :joy::muscle:

2 likes

Ik heb dat tooltje altijd bij… vind t echt wel prettig waar ik ook in huis ben ik dat tooltje bij heb… en op reis of bij de klant ook.

Komt deels denk ik omdat ik niet al mijn horloge crap bij elkaar heb liggen. :upside_down_face:

Gebruik m minimaal een paar keer per week als t niet elke dag is.

1 like

4 likes

Donders drommels en wat zo meer, nu wil ik er ook een… Zojuist een fuchsia besteld. Overal loop ik te kloten met een paperclip of punaise om mijn banden te verzetten. Tijd voor een serieuze toevoeging aan mijn sleutelbos.

3 likes

6 likes

Mijn exemplaar is ook in productie :smiley:
We gaan zien of hij ook echt frequent gebruikt gaat worden, maar het ‘moet ik hebben!’ gevoel was niet te onderdrukken.

2 likes

Mijn exemplaar hangt ook al een tijd tot volle tevredenheid aan mijn sleutelbos.

1 like

1 like

Ik zie dat je nog ruimte hebt voor een extra sleutel :sunglasses::ok_hand:

2 likes

Voor de Piggyride :stuck_out_tongue_winking_eye::pig:

1 like

Hier ook een zeer tevreden gebruiker.
Ik heb er eentje uit de laatste serie waarin alle product improvements zijn doorgevoerd. Ik overweeg om er nog eentje te bestellen, maar kan niet kiezen uit de kleur.
Ik zie ze overigens ook niet meer op de website staan.

Ik denk dat ze via de webshop gaan.

3 likes

yep, ik heb er vanmorgen ook 1 besteld :slight_smile:

2 likes