Show je DumeT bandentooltje

Geen pijnlijke knietjes en de tuin lekker aangeharkt en onkruidvrij :joy::muscle:

2 likes

Ik heb dat tooltje altijd bij… vind t echt wel prettig waar ik ook in huis ben ik dat tooltje bij heb… en op reis of bij de klant ook.

Komt deels denk ik omdat ik niet al mijn horloge crap bij elkaar heb liggen. :upside_down_face:

Gebruik m minimaal een paar keer per week als t niet elke dag is.

1 like

4 likes

Donders drommels en wat zo meer, nu wil ik er ook een… Zojuist een fuchsia besteld. Overal loop ik te kloten met een paperclip of punaise om mijn banden te verzetten. Tijd voor een serieuze toevoeging aan mijn sleutelbos.

3 likes

6 likes

Mijn exemplaar is ook in productie :smiley:
We gaan zien of hij ook echt frequent gebruikt gaat worden, maar het ‘moet ik hebben!’ gevoel was niet te onderdrukken.

2 likes

Mijn exemplaar hangt ook al een tijd tot volle tevredenheid aan mijn sleutelbos.

1 like

1 like

Ik zie dat je nog ruimte hebt voor een extra sleutel :sunglasses::ok_hand:

2 likes

Voor de Piggyride :stuck_out_tongue_winking_eye::pig:

1 like

Hier ook een zeer tevreden gebruiker.
Ik heb er eentje uit de laatste serie waarin alle product improvements zijn doorgevoerd. Ik overweeg om er nog eentje te bestellen, maar kan niet kiezen uit de kleur.
Ik zie ze overigens ook niet meer op de website staan.

Ik denk dat ze via de webshop gaan.

3 likes

yep, ik heb er vanmorgen ook 1 besteld :slight_smile:

2 likes

Welkom terug Arie,

ga je nog “internationaal” met jouw geweldige tool?

3 likes

Super tool! Al vaak gebruikt onderweg.

3 likes

Wellicht een toptip voor @Arie_Kabaalstra om een linkje naar de webshop op de website te zetten.

2 likes

Die stond er ook altijd wel op. Ik weet niet waarom inmiddels niet meer.

Nee, die heeft er nog niet opgestaan… moet ik nog even doen… even kijken hoe dat in zijn werk gaat… ik heb van veel dingen verstand, maar niet van het bouwen of aanpassen van Websites… niet meer … vroeger wel… toen we alles nog gewoon in HTML schreven…

Ja… da’s een Toptip ja… zie boven… ik ga daar op korte termijn even induiken. ik moet dat tenslotte wel uit kunnen vogelen… even uitpluizen hoe ik dat doe…

Dat ligt wel in de bedoeling… heeft iemand nog een goede suggestie van hoe ik dat aan kan pakken?.. Websites, instagram, Blogs, Twitter?..

1 like

Toestemming vragen op uhrforum en omegaforums?

Eventueel tooltjes mailen naar influencers als ze er voor open staan (Adrian barker etc)

3 likes

En zorgen dat je flinke voorraden hebt zodat er geen reden is tot teleurstelling.

11 likes