Show je DumeT bandentooltje

Dat vooral!

Gezien er na het initiatief via HF alleen al, honderden verkocht zijn; is het misschien slim de oplage te limiteren bij ‘internationaal gaan’ om straks niet honderden / duizenden (?) wachtenden te hebben als je via de grotere fora of ‘influencers’ bekendheid krijgt.

Eens. Je moet meteen kunnen leveren.

1 like

Of gewoon de Rolex wachtlijsten hanteren?
Men doet een aanbetaling van b.v. 10 euro (die mensen zijn echt serieus) en vervolgens levering binnen 12 maanden ?

Keep up the good works Arie/Jan :innocent:

1 like

3 likes

Ben ik hier de enige met een bol punt kom setje? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tja

Daar zal het vast ook mee lukken, maar ik wordt happy vsn mooie spulletje :smiley:

2 likes

Meanwhile in the workshop

10 likes

even het praatje bij de plaatjes… Foto 1… de stand van zaken… 25 bodies… in de bakjes niet meer dan 24, want er zat er nog 1 in de machine.

Foto 2… deze dus… net klaar… , dus die in het linker bakje, en dan
Foto 3… volgende erin… klem dicht, grote groene knop… Volgende!..

Die 25 zijn nu klaar, dat wil zeggen gedraaid, volgende stap is de schroefdraad… die doe ik bij de Bodies nog met de hand…

5 likes

Soms heb ik het idee, dat ik e.e.a. al eerder onder ogen kreeg. L’Histoire, se repete.

1 like

Van die beelden kun je toch niet genoeg krijgen? Een stampend machinepark, dreunende vloeren, de geur van machine- en boorolie. En dat alles om er een verfijnd product uit te persen. Hollands glorie, ik zie de Chinezen dat nog niet maken.

1 like

Geweldig tooltje, zeker met dit weer. Overal en altijd even de micro-adjustment aanpassen, zonder saté te hoeven gaan eten onderweg.

Top idee van @Ruud, top product ontwikkeld en geproduceerd door @Arie_Kabaalstra.

7 likes

Welke mafketel vindt dit een “ongewenst bericht” ?
:confused:

p.s. ik heb een donkerbruin vermoeden.
vervolgens moet een moderator zich hier weer over buigen, zucht

15 likes

Onnodige vraag toch? Het bekende kliekje. Van die kneuzen die je in het echte leven omverloopt omdat je ze niet opmerkt :joy::joy:

Maar weer even on topic…

Op de achtergrond de sluiting van mijn Certina. Die kan zonder tool versteld worden, wat een ongelooflijke topper is dat. Maar voor een ander horloge, draag ik graag het tooltje bij me.

3 likes

daar breng je mij op een idee. als fervent lego bouwer loop ik regelmatig tegen het probleem van behoorlijk vast zittende steentjes aan. dit ga ik zeker proberen. met dank namens stiefzoon, schoonzoon, en minstens 5 kleinzoons en mijzelf natuurlijk.

1 like

Er zijn genoeg (goede en minder goede) redenen om zo’n tooltje te willen, maar hiervoor heeft Lego zelf een oplossing:

4 likes

dat klopt. daar heb ik ook een aantal van. toch zijn er situaties waarbij het horlogetooltje uitkomst biedt.

1 like

:rofl: