Hier ook een vast item aan de sleutelbos en wordt regelmatig gebruikt, top ding ![]()
Plaatjes van je (huis)sleutels posten op het grote boze internet is al een tijdje geen goed idee.
“Beetje” off topic, las laatst over een mensaap die met een gevonden ijzerdraad de sleutel van een verzorger namaakte en ‘‘s nachts op pad ging in de dierentuin.
Overdag bewaarde hij de kopie in z’n mond…. ![]()
Wist ik niet, dank voor de tip, heb hem verwijderd.
Gebruik hem met enige regelmaat. Blijft een fijne tool. Had er 1 extra moeten kopen.
Klopt John, had zelfs het genoegen dat ik hem in mijn hand mocht houden. Was dus echt wel kwaliteit, helaas heb ik niet zo’n tooltje. Nou ja, bedoel @Assie62 natuurlijk, die doet al het werk voor mij ![]()
Mocht @Arie_Kabaalstra nog zo’n tooltje hebben liggen of iemand anders natuurlijk. Ik ben te vinden op het HF
, even een pb sturen ![]()
'k ben sinds mijn ongeval nog maar weinig in de werkplaats geweest… tot April kon ik amper lopen, nu vooral bezig om de zooi van 2 jaar niets kunnen doen daar op te kuisen…
'k heb nog een aantal meter Titanium op voorraad, geen complete tooltjes meer, momenteel nog even wat andere (horloge gerelateerde ) klussen, maar zodra dat achter de boeg is, meld ik me hier weer…
Note to self… Inzetjes bestellen… Speod!
er staan voor van de week een aantal Horlogewijzers op de rol, onlangs een Titanium horlogekast afgeleverd, prototype, en die komt binnenkort terug… om een metalen band te krijgen… ![]()
Nooit iets meegekregen van je ongeval Jan.
Vond en vind je een rare kwibus, vreemde vogel, rare eend in de bijt, eigenwijze klootzak maar wens je wel het beste toe. En kun je na deze lieve woorden vanavond nog effe een tooltje voor mij in elkaar draaien? En graag 75% korting ivm lange wachttijden ![]()
Ik zelf ook niet… 't stuk vanaf 10Km voor het ongeval tot 4-5 dagen daarna, ben ik kwijt…totaal geen enkele herinnering aan… 't ene moment rij je langs de luchtmachtbasis Büchel. en door Ulmen, ;t volgende moment wordt je wakker gemaakt in 't ziekenhuis in Trier… overgeladen op een brancard en de helicopter in geschoven om naar Kaiserslautern te vliegen voor verdere operaties…
op zich viel het mee… van de 206 botten in mijn lijf waren er nog 193 heel…
toch geen gekke score, rechterbovenbeen in 3 stukken, heup in 4 stukken, paar gebroken ribben, schouderblad en Sleutelbeen, nekwervel, en nog een bot voor in mijn schedel…
Dank voor deze motiverende en dankvolle woorden… ik ben een rare kwibus…en dat heeft zelfs een poging om een vrachtwagen van de straat te koppen niet kunnen veranderen…
Ik heb nog titanium in voorraad… inzetjes moeten besteld worden zoals gezegd… dus ga ik het gezien de ervaringen uit het verleden inzake de levertijden van die inzetjes niet melden als ik weer onderdelen ga maken, maar pas als ik de Inzetjes in huis heb…
Voor zover nog van toepassing, sterkte met je herstel! En als je t.z.t. weer tooltjes hebt dan verneem ik het graag.
Nee… niets oude tijden herleven… 'k ben blij dat ik nog leef… naar ik begrepen heb van een verpleegster in Kaiserslautern, was’t kantje boord… en daarna… ga je stapje voor stapje (letterlijk) je leven weer op orde brengen… gewoon weer lopen, dat heeft tot April dit jaar geduurd… sindsdien ook weer af en toe in de werkplaats… Nu vanaf 0 weer alles in gang zetten… programma’s staan op een hoekje van de harde schijf… dus die moeten weer even in de machine gezet worden over de Kabel, en dan kan ik “Los” wat dat gedeelte betreft… maar ik ga niets beloven tot ik alles hier in huis heb,
heb ik je ooit ergens op tegengesproken Louis?.. ![]()
'k mag elke dag een dag ouder worden… ik weiger om op te groeien! ![]()
'k ben niet zo’n pieper… maar fysiek ben ik nog lang niet de oude… zoals gezegd, Sinds april dit jaar kan ik weer normaal lopen… zei het nog niet helemaal pijnvrij (maar dat kan ook komen doordat ik 2 weken geleden van mijn Skateboard gestuiterd ben…
)
't is al heel wat dat Lopen, Fietsen en gewoon in een auto stappen al weer redelijk vlotjes gaat… alleen smorgens heb ik echt een kwartiertje nodig om op gang te komen.
ik sport weer (boogschieten), zit er ook hard aan te denken om weer ééns per week te gaan zwemmen…want daar wordt je soepel van…
Volgens mij trok je altijd al je eigen plan, dat zou ik zeker nu ook doen.
Nog heel veel succes met je herstel, ik hoop dat je ooit weer de oude bent of daar in ieder geval weer dicht in de buurt komt.
Zeker weten, en geen risico s op nieuwe blessures.
Het allebeste gewenst!