Show je DumeT bandentooltje

zo… anders krijg ik straks nog een standje dat ik te veel off-topic ga… :rofl:

de grootste tekortkomingen van het volgen van plannen van een ander, zijn dat anderen niet weten wat jouw situatie is… verder… ja… ik ben eigenwijs… gelukkig wel… liever eigenwijs dan onwijs…

een arts zou zeggen dat ik dicht in de buurt ben van wat ik zou moeten kunnen… maar als ik naar leeftijdsgenoten kijk… jee… wat een houten klazen zijn dat… nou… dan train en oefen ik nog wel even verder…

Precies… 't liefste zwem ik onder water… want in een zwembad is het alleen in de bovenste meter druk… die 25 meter… dat moet ik wel halen…

1 like

Ik heb ook niets meegekregen van een ongeluk.
In ieder geval goed om weer van je te horen en hoop dat je weer de oude wordt. (of zo dicht mogelijk in de buurt daarvan, incl. “Kabaalstra-handleiding” :slight_smile: )
(Het tooltje zit bij mij ook aan de sleutelbos overigens, al een aantal jaar)

Een goed herstel gewenst @Arie_Kabaalstra

Je tooltje wordt hier nog steeds gebruikt en ligt gemoedelijk tussen de andere titanium tooltjes.

1 like

Hola, hola. Dat hangt er hard van af hoe je zwemt, en hoeveel. Schoolslag is pertinent niét goed voor je gewrichten. Mijn knietjes en ellebogen kunnen ervan meespreken. :smiling_face_with_tear:

Zo hoort dat. :sunglasses:

@Arie_Kabaalstra, Jan, is geen rare kwibus. Maar wel op en top techneut en die zijn niet meestal zo goed in plannen omdat ze altijd verbeterpunten blijven zien.
Jan is geen uitzondering. Een prima kerel, ik mag hem graag.

Jan, ik heb al zo’n tooltje, maar ik kom graag op de wish list voor nog eentje. Een rode ditmaal.

3 likes

FTFY… :rofl:

alles waar “te” voorstaat is nie goed… behalve tevreden…
Ik zwem veel schoolslag, en ik denk dat het ook heel belangrijk is of je techniek goed is…ik heb vooralsnog nog nooit last gehad van mijn gewrichten door het zwemmen… maar het zwemmen stelde me wel in staat om in “lotushouding” op een motorfietsje te zitten en er mee te racen…

Ik wil ook graag een tooltje al is het alleen al voor heel het bijkomende spektakel.
GTST heeft toch zomerstop.

2 likes

Hmmmm… zo’n Bolt-action Pen… en dan met hetzelfde groevenpatroon als het tooltje… en dan in de zelfde kleur geanodiseerd… :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

Nee… ik ga niets beloven… eerst maar eens zien dat we de rest weer op de rails krijgen…

1 like

Ik deed 2 keer 3km per week. Deed ik telkens een kleine 2 uur over. Rustigaan. Maar toch.

Ik voordien ook niet. Maar de sportdokter kon aan de scans van de knietjes meteen zeggen welke sport ik deed. :smile:

1 like

Me 2!
En wellicht een voorraad van die op/in-zet stukjes. Het vorkje bij mijn model is niet zo fris meer.

Vervelend ongeluk Arie. Fijn dat je weer op de been bent.

Is niet niks wat je hebt meegemaakt en gelukkig kan je het nog navertellen. Wens je natuurlijk heel veel beterschap en dat je weer de oude mag worden :four_leaf_clover:.
Mocht je zover zijn dat je het tooltje weer gaat maken als je de inzetjes binnen hebt. En zoals ik al eerder zei, pb wordt zeer op prijs gesteld :wink:.

Ik gooi het er toch nog maar even in als mededeling voor algemeen nut …

2 likes

Ik ben wel heel benieuwd waar dat tooltje voor dient.

1 like

Je kunt ze bestellen bij horloge groothandels. Zijn gewoon die van de bergeon 7767/6767–f.

Maar goed, tis daar wel lastiger aankomen.

https://www.cousinsuk.com/search?searchTerm=Bergeon%206767F%20Tool

Of bij Floris.

2 likes

Dat is een titanium spinner van Rotablade. Die gebruik ik veel achter de computer als ik veel moet lezen. Sommige mensen klikken met hun (bal)pen en ik gebruik de spinner. Eigenlijk is het een soort van tik :laughing:

2 likes

Besteld bij Rotablade, tot aan de €30,- verzendkosten.
Gaan we niet doen. :rage:

1 like

Tegenwoordig helaas ook invoer sinds die pipo’s Brexit zijn.

1 like

Nog een spoedig herstel @Arie_Kabaalstra.
Je tooltje wordt hier nog steeds vaak gebruikt :muscle::ok_hand:

1 like

Heel veel succes met je volledige herstel!

Bij een nieuwe batch houd ik me aanbevolen. Hou erg van dit soort projecten