…waarom al die puntjes?…
Begrijp ik het goed dat je tegenwoordig ook met RVS werkt?
Leuk verhaal over die spantangen. Ik vind ze er ook leuk uitzien.
Welke band is dat?
Van crown & buckle?
Ja… maar alleen voor Externe opdrachtgevers… zelf zal ik vooralsnog geen RVS horloges maken…
'k heb ook wel ander werk gehad in RVS, niet bepaald horlogegerelateerd…
Adapters om naalden op een Sonde te kunnen zetten om eicellen bij Koeien af te kunnen nemen
En Dit… is ook RVS… maar niet voor mijn horloges… 'k moest er een stuk of 37 nabewerken… er moest 0.15 mm uitgedraaid worden…
Is RVS niet taaier dan titanium en titanium harder dan RVS?
Ja… RVS is taaier (maar met RVS 316 valt dat weer mee), maar het is ook Abrasiever dan Titanium, Ergo… met allerhande materialen, heb je allerhande eigenschappen waar je Rekening mee moet houden.
“Risico van het vak” ![]()
Jep. Chevron Noble bleu argent. ![]()
Welkom terug Arie,
als ervaringsdeskundige is er wellicht ook in de medische sector wat te produceren?
Lijkt mij veel luceratiever , die horloge liefhebbers zijn nogal op de centen …
![]()
Ja… dat zou wel wat zijn… ik heb tenslotte ook al wat gedaan voor Vruchtbaarheidsbehandelingen van Rundvee, en in het verleden heb ik ook in de Medische techniek gewerkt… (Pasprotheses voor Heupoperaties aangepast op mijn eigen Freesbank)
Als een Orthopedisch chirurg dit leest…hij kan altijd mailen… (met de Freesbank en de draadvonkmachine ben ik uitstekend in staat om Cervical Cages te maken )
Yep waarsch. voor een fractie van wat de patient moet betalen?
Als ik aan de beurt ben meld ik mij voor een op maat gemaakte Kabaalstra heup ![]()
Er was er eens ooit een bekende (fiftyfath…), maar… Is nu plastisch chirurg ![]()
Daar is ook een markt voor. Ben je een beetje goed met plastic, Arie?
Sexy, zat ik zelf ook al naar te kijken maar ze hebben alleen nog met zwarte pvd hardware ![]()
Ik heb de indruk dat ze een en dezelfde zijn, heb de originele band van tudor ook en het lijkt verdacht veel op elkaar