Show je DumeT bandentooltje

Zoek de Dumet😉

3 likes

Ik moest ff googlen…gen X blijkbaar

De Millennials ( Generatie Y ) zijn een demografischegeneratie, volgend op de Generatie X. In de demografie worden hieronder de mensen gerekend die zijn geboren tussen 1980 en 1995.[1] De geboortejaren van de vroege jaren 2000 worden hier vaak ook nog toe gerekend.

De Millennials zijn kort voor of na de overgang naar het nieuwe millennium geboren. De oudsten van hen hebben die overgang als jong volwassene bewust meegemaakt, terwijl de jongsten tot de eerste generatie behoren die het vorige millennium nooit hebben gekend.

De ouders van Generatie Y zijn van de babyboomgeneratie (1945-1960) of van de Generatie X (1961-1980). De hierna volgende generatie is Generatie Z.

https://www.intermediair.nl/werk-privebalans/stress/zijn-millennials-een-generatie-van-mietjes-of-staan-ze-echt-zo-zwaar-onder-druk?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

1 like

Nee…

Niet misschien…:smiley:

'k heb al het draaiwerk aan deze batch van 25 stuks nu klaar… alleen de lange doppen nog frezen, en dan afwerken en monteren.

2 likes

áántreden!..

Eerst nog een kleine klus op de Freesbank, en dan gaan de lange doppen erop…

6 likes

Bespaar ons de ranzige details Arie :wink:

2 likes

Mijn idee ook ! :innocent:

Putin wordt al bang !

't is maar 8 mm… voelt ie niets van… :smiley:

2 likes

:+1:

In gebruik ‘as we speak’

8 likes

Als ze betalen?..waarom niet… :smiley:

Poeh lastige maar heb m denk ik

1 like

Ach jammer maar tot nu toe wel de beste poging! :wink:

De planning was om deze week de tooltjes af te hebben, echter gooide een andere opdracht roet in het eten… dat koste even meer tijd dan gedacht, maar die klus is klaar…

hetgeen betekent dat alle draaiwerk gedaan is, alleen de lange doppen moeten nog gefreesd worden, waarna de onderdelen geslepen en geanodiseerd worden.

Dat moet in de loop van deze week wel gaan lukken, de andere opdrachten staan ingepland NA het versturen van de bestelde Straptools.

3 likes

:joy:

8 likes

:zipper_mouth_face:

2 likes

Ben je (toch) gedeeltelijk “loonslaaf” geworden?

Kijk, ben benieuwd. Ik houd de brievenbus in de gaten :smile:

Min of meer… zolang ze daar doen alsof ze me goed betalen, doe ik net alsof ik hard werk… :slight_smile:

2 likes

Hoeveel moeten er nog uitgeleverd worden?

1 like