Show je DumeT bandentooltje

Wat stond er bij jou afgelopen weekend op je loonstrookje :thinking:

1 like

Ik mag hopen dat Arie geen 7.000 tooltjes moet maken. Dan is ie nog wel even bezig. :thinking:

3 likes

9 sinds 10 Augustus

3 likes

Ik ben echt benieuwd. Ik heb destijds al eens die van bark&jack overwogen, maar die waren na een tijdje helemaal van de aardbodem verdwenen leek het.

Ik heb geen slecht woord over de DumeT Tool, maar ik heb toch een kleine aanpassing gedaan.

Dat ringetje is handig voor als je het ergens aan wilt hangen, maar wat als je dat niet doet?

Dan personaliseer je het een beetje hahaha. Lekker freubelen met wat paracord.

Is het functioneel? Neuh… is het handig? Neuh, ook niet echt… is het leuk? Ja, ik vind van wel haha. :grin:

De lanyard is wel wat aan de dikke kant. Denk dat ik wat dunner paracord moet kopen.

10 likes

"DUMET WATCHES approves … "
ik vind em gaaf!..

Update: vanmorgen werd ik uit mijn bed gebeld door een locaal staalconstructiebedrijf… of ik in staat was om scharnierpennen van pak em beet 15 mm te maken voor ze, Ja… Can do!..
'k was rond 9 uur in de werkplaats, de laatste Doppen aan het frezen, en onderwijl heb ik de draaibank geprogrammeerd voor die pennen.

Dat was een lekker dagje… met als resultaat, een tevreden klant, en 25 gefreesde doppen…
Dus vanavond afwerken, morgen (bij daglicht) Anodiseren, samenstellen en dan kunnen ze op de post!

Ik heb vandeweek al een bundeltje nieuwe enveloppen opgehaald… want daar was ik ook doorheen… (had 300 stuks gekocht, en dat was precies genoeg voor de 310 verkochte exemplaren, omdat een aantal mensen 2, of zelfs meer exemplaren hadden besteld… (één klant zelfs van elke kleur 1)

De Labelprinter zit nog tot zijn nek vol met blanco labels… dus we kunnen Los…

11 likes

Tijd om aan een voorraad te werken?!

Ik zou dat wel doen haha, want zodra het internet lucht krijgt van keychain bandentooltjes dan kun je misschien een waitlist gaan hanteren.

Dit is gewoon super handig voor de micro adjusts in de zomer :smiley:

1 like

Ik heb bij de onlangs weer een beetje opgelaaide interesse besloten om er wat meer te maken…
ofwel… bij de eerste bestelling meteen 3 meter Titanium aan laten rukken… Daar heb ik nog wat van over, en in de afgelopen 2 weken tussen allerlei andere dingen (zoals buiten de deur werken, 4 dagen in de week, en een “verbouwing” in mijn huis) 25 tools gemaakt… als de huidige bestellingen geleverd zijn, heb ik van die batch van 25 stuks, er nog 16 over… “get them while they’re hot!”…

Nu liggen er nog andere klussen, maar ik heb niet voor elke klus de Draaibank nodig…

't gekke is. (zul je net zien), in de week dat ik die 4 dagen buiten de deur ging werken, kreeg ik alweer een aanvraag voor speciale uurwerkonderdelen binnen.
Ook heb ik een aantal horlogedeksels met een gravure, die gravure moet er even “uitgepoetst” worden, en dit is een eerste batch, er komen er nog meer… gelukkig heb ik 2 draaibanken… dan kan ik op één draaibank Dopjes en bodies draaien, en op de andere die achterdeksels vlakdraaien.
't afronden van die Doppen duurt ongeveer de helft van de tijd die het kost om 'm te draaien op de andere bank… dus dat loop ik wel in…

Binnenkort maar weer een paar meter Titanium aan laten rukken… en even kijken naar de voorraad inzetjes… vooralsnog genoeg… maar ik kan het (gezien de gebeurtenissen in het verleden) maar beter voor zijn…

6 likes

Gauw nog een blanco tooltje besteld, nu ze op voorraad zijn :sunglasses:.

Dit snap ik niet… Al die randzaken…

Je had inmiddels toch constant moeten bouwen aan een voorraad en er nu 500 op de plank hebben liggen.

Het forum bewijst dat het een daverend succes kan zijn. Investeer je tijd in de juiste zaken Arie!

1 like

Wat moet je met 500 tools als je er 9 in 16 dagen verkoopt?
:roll_eyes:

1 like

Verkopen op uhrforum… omegaforum… pluggen bij influencers, elders online etc.

2 likes

De vijver op het forum is wel leeg.
Er is een grote wereld buiten het forum.

1 like

Eerst verkopen dan pas maken, van voorraad gaat je bedrijf naar de klote :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Eens. Een voorraad van 10-30 stuks is leuk maar meer toch zeker niet. :joy:

1 like

Een bedrijf zonder voorraad vinden klanten klote. Die ben je na één keer lang laten wachten voor altijd kwijt.

3 likes

Je hoeft er ook geen duizenden te hebben liggen… maar een voorraadje is wel handig om niet weer maanden bezig te zijn met orders

1 like

Een bedrijf zonder financierder en cashflow gaat dat niet trekken. Er moet ook gedownload worden!

Ik heb trouwens 2x m’n tooltje gebruikt op vakantie. :ok_hand:

4 likes

Boterhammen toevallig?

2 likes