Show je DumeT bandentooltje

O ja?
Rolex doet het bijna op dezelfde manier :innocent:

Ik zou tien euro meer vragen.

1 like

Ik ga vast bij de brievenbus zitten :joy::partying_face:

Ja, wie koopt er nu twee tooltjes dan :joy:

2 likes

:point_down:

2 likes

hoort dat anderen erg lang moeten wachten op hun ene tooltje wordt zelfs geen klant.

Voordeel is dan wel dat

klanten geen

nodig heeft.

:wink:

Maar ik doe er verder het zwijgen toe, want ik weet niks van draaibanken

1 like

Verandert dit topic nu weer in een topic waar anderen vertellen hoe Arie/Jan zijn werk moet doen?

Laten we a.u.b. “on topic” blijven.

14 likes

En, zijn ze al onderweg Jan?

Zie : https://dumet.myonline.store/
Wat? Loopt de inflatie in Friesland nog sneller op dan in Den Haag?
En de eerste levering die gepland staat op 11 oktober? Of was dat vorig jaar?

1 like

Ja… dat was vorig jaar… dat moet ik nog even aanpassen…

Ik had de tooltjes al de deur uit willen hebben, echter ben ik vorige week vrijdag in mijn werkplaats aan de slag geweest voor een lokaal bedrijf die met spoed gedraaide onderdelen nodig hadden,
Zaterdag ben ik “een dagje uit” geweest… ik moest een nieuwe motorhelm hebben, en ik heb een klein hoofdje, en dus een moeilijke maat… een XS, gelukkig geslaagd…
Zondag morgen voor de GP nog wel wat kunnen doen, maar maandag was ik totaal gesloopt na mijn werk buiten de deur… Dinsdag kwam er een berichtje van het bedrijf dat ze nog een paar onderdelen nodig hadden, dus daar ben ik dinsdag mee bezig geweest… Woensdag ben ik naar de Technishow geweest… om mijn licht op te steken voor gereedschappen voor mijn machines…
Morgen nog een “kort dagje” buiten de deur…

de Tools zijn voorbewerkt zodat ik ze kan anodiseren, en dat wil ik echt bij daglicht doen, om er zeker van te zijn dat de kleuren goed zijn, daarna kan ik ze versturen…

Intussen ga ik toch kijken of ik ander werk buiten de deur kan vinden… inkomsten zijn fijn… maar als je elke dag gesloopt thuis komt… dan heb je niets meer aan je avond…

1 like

Zijn deze tooltjes nog te bestellen?

Edit: ik zie net van wel, had even door moeten scrollen en lezen.

1 like

In principe was Arie (wederom) bezig met het vertellen hoe hij zijn werk doet. Daar is dit topic ook niet voor bedoeld lijkt mij.

Gewoon een topic met fotos van een erg mooi product. Niet meer, niet minder.

1 like

Ik zie @Blufkakel al genieten achter het toetsenbord.

1 like

Daar wordt hem toch naar gevraagd?

Nee, gevraagd werd of de tooltjes al onderweg zijn. Het antwoord is dus ‘nee’. Zo makkelijk kan het…

3 likes

Flauw antwoord. De man onderbouwt waarom ze nog niet weg zijn.

1 like

Toch fijn hoe deze microkosmos zichzelf weer in evenwicht houdt en afstevent op het onvermijdelijke einde.

De criticasters die weer lekker bijdehand mogen doen, Jan/Arie die met de blaasbalg het vuur staat aan te wakkeren terwijl hij meent het uit te blazen en Jesselton die aan de popcorn zit.

In topic: fijn tooltje. Zojuist weer gebruikt om een bandje te wisselen! :ok_hand::grinning_face_with_smiling_eyes:

15 likes

Man up kerel. Half Nederland komt gesloopt van z’n werk thuis.

Maar wel weer fijn om te lezen wat je iedere dag nog meer doet behalve klagen.
Zie je nou nog steeds niet in dat je zo niet verder komt met je business?

9 likes

Ik niet hoor, kom fluitend thuis.

1 like

zijn ze vandaag afgemaakt en verstuurd?

3 likes