Een vriend van me is op zoek naar een duiker met een heliumventiel. Ik zag dat hier nog geen topic over was vandaar. Show hier je horloge met heliumventiel zodat We hem wat plaatjes kunnen laten zien:
Ik trap af met mijn Omega Seamaster:
Een vriend van me is op zoek naar een duiker met een heliumventiel. Ik zag dat hier nog geen topic over was vandaar. Show hier je horloge met heliumventiel zodat We hem wat plaatjes kunnen laten zien:
Ik trap af met mijn Omega Seamaster:
Puur nieuwsgierig hoor. Is je vriend saturatieduiker of vind hij het gewoon een leuk element? Beide valide redenen.
De mooiste seamaster 300 in mijn optiek!
Ik vind het zelf eigenlijk best wel lekkâh, …
Daarom mag deze ook niet ontbreken!
De Pelagos ‘Gas Escape Valve’, gewoon omdat het kan.
#MeToo
Ps @Sjerome, @BadgeandBezel heeft een ‘two-liner’ Pelagos te koop staan. Gaat 'ie wel spijt van krijgen, maar goed. Help hem er maar vanaf!
Ik ben benieuwd of er iemand is die het He ventiel ook daadwerkelijk gebruikt.
Ikke niet, gebruik een andere methode voor mijn ‘gas escape’. Maar ik vind dit ventieltechniekdingetje op de Pelagos er wel kek uitzien, ik gebruik trouwens de duikextensie ook niet …
He escape valve is niet alleen voor saturatie duiken toch? Ik dacht dat vanaf een meter of 70 al helium druk in je horloge op kan bouwen?
Dankjewel, is sinds ongeveer 2003 in mijn bezit, nieuw gekocht. (Datum moet ik nakijken) Was ongeveer 10 jaar mijn daily beater. Nu met pensioen…vandaag toevallig weer met veel plezier gedragen. Ik denk in al die tijd 2 x bij Ferrie geweest, verder probleemloos gedragen.
Heerlijk! Geniet ervan! Van het pensioen en het horloge. Wat draag je nu vaak als dit niet meer je daily is?
Haha, ik ben nog lang niet met pensioen:joy: de Omega wel
Nu draag ik van alles, soms vintage, zelfs Garmin tijdens sporten.