Show je horloge met een ander bandje!

Ik zou een dress horloge als een intramatic zelf nooit op een rally band zetten, maar de kleurstelling is mooi en dat horloge fantastisch. :slight_smile:

Hirsch gewoon goed spul. :+1:

1 like

Die groene is wel lekker zeg. Mag ik vragen wat dat voor een bandje is :smiley:?

Je hebt gelijk het is een beetje faux pas. Ik was op zoek naar een wat sportievere look voor deze klok, en dat is denk ik gelukt. Ik ben er in ieder geval blij mee. De rallygaten helpen ook wel met dit weer! :sun_with_face:

1 like

Ik wil niet voor mijn beurt spreken maar doe het toch :wink: Ik weet bijna zeker dat het een Colareb is

1 like

Dat is mijn vermoeden ook… vandaar mijn vraag :grimacing: Die zijn naast mooi ook nog heerlijk om te dragen :smiley::+1:

Staat de EMG goed, een Colareb.

4 likes

Dit verbaast mij want het is zo goed als een Hirsch OEM strap. Ik heb exact dezelfde los gekocht maar dan in blauw voor een Orient Star. Ook enigszins stug in het begin maar na een weekje prima gevormd en draagbaar.

Hoe verwissel je bij die Hamilton de bandjes? kan je die beugel er helemaal afhalen?

Een Colareb Sienna groen. :slight_smile: Aan te bevelen.

:+1: Dat dus.

Yup.

Die beugel is geen beugel. Het zijn twee lugs met een spring bar er tussen. :slight_smile:

Ach, alle Hirsch banden zijn ook niet hetzelfde. Maar ik vond 'm optisch ook niet cool. Die band van m’n Archimede is vrij stug, maar vormt goed en is niet lelijk, dus het hoeft voor mij niet allemaal even soepel te zijn, voor de goede orde.

Dan nog: Smaken verschillen.

3 likes

5 likes

Blushark heeft een nieuw lijn. De alphapremier ultra luxury. Whatever. Ze zijn silky smooth en van dat seatbelt like material. Ik vind ze mooi. Ik heb er een paar gekocht. Hier de battleship grey (die namen :joy::joy:) op mijn 40 mm Khaki.

4 likes

Pan-Europ op 5 verschillende banden.

4 likes

Bandje van Diaboliq straps.
10 jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen met op de achterkant de tekst Runkle (Californication).
Gemaakt van leer van een Jaguar achterbank.
Heerlijk zacht leer en ik denk fijnste bandje wat ik heb.

4 likes

Denk dat 80% van wat ik draag wel op aftermarket spul zit

2 likes

Normaal op een zwarte leer bandje

6 likes

3 likes

Mijn omega aquaterra met verschillende bandjes. Cognac bruin alligator voor een nette uitstraling, blauw voor een sportief horloge, witte alligator voor de zomerse look en wit / blauw voor als ik in een creatieve stemming ben.

6 likes

Nog wat plaatjes omdat ik gewoon een swinger ben

18 likes

Die zenith is wel een topper…

2 likes

De mooiste die ik heb atm